Kan ik een Topic automatisch negeren?

Kan ik ergens instellen dat ik bepaalde topics automatisch wil negeren op basis van bijvoorbeeld een woord dat daarin staat?

Nu moet ik dergelijke topics helaas eerst openen en dan links beneden op Negeren zetten.

Het zou mooi zijn dat je bij het openen van HF dergelijke topics niet eens meer te zien krijgt…

1 like

Welk woord zou je willen negeren :thinking:

Het woord Handavinci is helaas onvermijdelijk op het forum.

Edit: te laat alweer. Zie je?

10 likes

:joy:

Rolex

:laughing:

11 likes

Ik heb weleens een korte peiling gedaan maat.

Ik heb ook gevoelens hoor, straight in the feelies.

6 likes

Als mensen je op genegeerd hebben gezet, hoe kunnen ze dan je Poll zien, knuppel.

4 likes

Als je iemand op negeren zet betekent het niet dat je er niks meer van ziet. Alleen dat je er geen meldingen meer van krijgt.

Knuppel in het kwadraat.

5 likes

Ik wil alle topics met het woord ‘parkeerschijf’ automatisch negeren. Ik kwam het laatst tegen en iedere keer dat ik nu naar mijn Meistersinger kijk…

Het doet afbreuk aan mijn zelfbeeld.

:grin:

12 likes

In de lijst met nieuwe topics staat bij mij dit onderaan.

image

Na klikken komen de nog niet geopende topics niet meer terug in ongelezen.

En we zijn weer los!
image

3 likes

Kan dit!!? Ik ga even zoeken. Het is mogelijk dat ik hierna niet meer reageer Han :upside_down_face:

1 like

image

De overwegend door Simpletons bevolkte maatschappij kan nu eenmaal niet omgaan met briljante types, Han. Het is niet anders. Gelukkig hebben we ons praatgroepje met @SwedishChef, @jurtz, @binkels en @Fate_Amenable_To_Change.

1 like

Ik wil niet met iedereen in het rijtje geassocieerd worden. Maak zelf de keuze maar. :wink:

Voor de rest; praatgroepjes :+1:

3 likes

ai, pijnlijk :wink:

1 like

7 likes

Dat valt eigenlijk wel mee. Sterker nog, ik zag het als een complimentje.

Ha!

Ik zou dan ook een negeer lijstje willen.

  • Breitling
  • Breitling *
  • Witlof
  • RobertW
  • Wat draag je bij*

En een lijstje waarbij ik meldingen krijg:

  • Datejust
  • Day-Date
  • Root Beer
  • Tiger eye
  • Transgender
  • Bips
  • Stijltje
  • SKX mod

Maargoed, on topic, @aqualand, wat stoort jou zodanig dat jij het helemaal wil negeren?

1 like

Gebakken eieren met spek en zo.

2 likes

Ik zou het prettig vinden als ik in de (informatie) overload een filtering zou kunnen aanbrengen.

Mooooow

2 likes

What. The. Fuck.

Niks mis met witlof, Han. Het is net als met vrouwen: Het hangt er zeer vanaf hoe je het behandelt.

:slight_smile: Ik zie dat graag als één onderwerp. :slight_smile:

1 like

Jawel. Dat, piepschuim en rode Elmex tandpasta zijn dingen die ik niet in mijn leven wil.

2 likes