Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover: morgen ga ik in Heerlen een blauwe oris divers date met rubber band ophalen… Toch wel een lang gekoesterde droom die uitkomt. Ook eigenlijk wel mijn eerste noemenswaardige klok naast de ‘fashion’ watches die ik bezit.
Groet aan familie Vaessen. Op het naastgelegen Pancratiusplein kun je je aankoop op een verwarmd terrasje vieren. In de Geleenstraat (500 metrer afstand) kun je in de etalge van Juwelier Roland Oostwegel nog even het ruimtehorloge van Andre Kuipers bewonderen. Veel plezier!
De avond voor een horlogetour kan ik ook niet echt lekker tot rust komen en goed slapen. Eigenlijk wel belangrijk. Vooral als je veel kilometers maakt. 4 a 5 uur slapen en 700km rijden doe ik liever niet. Het is maar dat ik nog jong ben… >X
De avond voor een horlogetour kan ik ook niet echt
lekker tot rust komen en goed slapen. Eigenlijk
wel belangrijk. Vooral als je veel kilometers
maakt. 4 a 5 uur slapen en 700km rijden doe ik
liever niet. Het is maar dat ik nog jong ben… >X
dit maakt me nieuwsgierig naar je leeftijd Marnix…
Doe je geregeld zo’n tourtje?
De avond voor een horlogetour kan ik ook niet
echt
lekker tot rust komen en goed slapen. Eigenlijk
wel belangrijk. Vooral als je veel kilometers
maakt. 4 a 5 uur slapen en 700km rijden doe ik
liever niet. Het is maar dat ik nog jong ben…
X
dit maakt me nieuwsgierig naar je leeftijd
Marnix…
Doe je geregeld zo’n tourtje?
Heh heh, is niet beleefd om naar iemands leeftijd te vragen. Enneh, je bent zo oud als je je voelt
Ik wou dat ik geregeld zo een tourtje kon doen. Maar neen, soms vaker, soms minder vaak. Ik denk gemiddeld 1 keer per jaar ofzo. Dit jaar met een uitschieter naar 2.