Kan je een gezocht advertentie plaatsen bij trustlevel 1?

Ik ben echt net lid geworden maar ook met een doel om een Seiko SARB033 te vinden. Kan ik al een zoekopdracht plaatsen met trustlevel 1?

Een introductie van jezelf zou een goede eerste stap zijn :+1:

@daan wil je misschien wel helpen aan een SARB

Welkom bij de club.

1 like

Als je dat forumonderdeel bezoekt, dan staat het antwoord op je vraag bovenaan in het scherm.

Het Horlogeforum.nl - Gezocht forum is alleen te gebruiken voor ingeschreven leden van Horlogeforum.nl vanaf ‘trustlevel 2’.

1 like

Ik ben TL-3 en daarmee kan ik titels en de topic soort aanpassen.
Is het dan de bedoeling dat wij bijvoorbeeld voor deze persoon dat wij dit topic ombouwen naar een gezocht topic? Of geven wij alleen advies zodat hij/zij later een gezocht topic kunnen maken wanneer ze TL-3 zijn

P.s. Het lijkt mij aardig wat macht om zo elk topic soort en titel te kunnen aanpassen maar ik merk dat dit (bijna) nooit wordt misbruikt. Is er een soort systeem dat dit preventief opmerkt?

Alstu.

NĂ©e dat is juist niet de bedoeling.

3 likes

Duidelijk.

Vraag en aanbod hoort in Horlogemarkt thuis en is gereserveerd voor TL-2 en hoger. Proberen de forumregels te omzeilen lijkt mij niet de bedoeling.

Geen idee, een vraag voor @Jur. Ik neem wel aan dat het systeem voorziet in een logfunctie waarin je kunt zien wat een TL-3 precies ‘uitvreet’. :wink:

Dat is natuurlijk ook niet mijn bedoeling maar het is mogelijk dus vandaar eerst mijn vraag.

Zoiets zou vast bestaan, lijkt mij.

Ik zou de topicstarter adviseren gezellig mee te doen op het forum tot TL2 en tzt verder te kijken.

Met de prijzen die tegenwoordig gevraagd worden voor die sarb-jes, zou ik zeggen, kijk voor een Sdgm of Sarb. VĂ©Ă©l meer waarde voor je geld!

De SDGM en, neem aan dat je de Sarx bedoelt, zijn beide te groot met 40mm voor een wat dressier horloge in mijn blik. Je krijgt een beetje het datejust 2 effect.

Ik zou voor een mooie SARB gaan. Ik vind het nog steeds, zelfs voor de ‘inflated’ prices best een goede deal. Ik geef grif toe, voor de prijzen waar ze ooit voor gingen was het helemaal crazy value for money.

Zelf heb ik 2 jaar terug ook een SARB gekocht voor 400+. De nadelen van “late to the party” zijn.

Je mag advertenties van anderen niet bespreken.

Waar slaat dat op!!! Bedankt


Zijn een beetje marktplaats praktijken!!!

Eens. Mooie horloges, maar te groot voor dress. Zonde, want ik zou er zo eentje kopen wanneer ze een paar mm kleiner waren

Zeker. Ik heb dat ook een beetje met de grand seiko’s


Jep
 vaak ook te groot inderdaad.

Sarb033 wel een topkeuze voor het geld m.i. moet onder de 500 te vinden zijn in goede staat denk ik.

Excuses, ik was niet bekend met de regel dat het niet toegestaan was om een advertentie van een ander te bespreken. Ik heb mijn tekst aangepast.