Kan je met 100/150 euro 3 degelijke horloges kopen?

En zo ja, welke zouden dat zijn volgens jou? Ik ben namelijk op zoek naar wat vernieuwing in mijn verzameling maar als student groeit het geld me niet op me rug helaas. Is het mogelijk om met een klein budget toch wat leuks te kopen? Het is een klein budget dat is absoluut waar maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen mee komt. En misschien geeft het inzicht dat je niet perse veel geld uit hoeft te geven. :slightly_smiling_face:

Mocht dit een topic zijn wat niet geapprecieerd wordt omdat het misschien een onbenullig topic lijkt dan mag het van mijn part dicht.

11 likes

Ik zou zeggen: met een Seiko 5, een Vostok en misschien nog een Casio o.i.d. kan je al een best leuke mini-verzameling samenstellen aan een beperkt budget!

15 likes

Dit :point_up:t2:

3 likes

imageimage

Seiko vijfjes

3 likes

2 nieuwe seiko 5 jes wellicht

1 like

Mocht een lezer dit topic niet geapprecieren omdat die het een onbenullig topic vindt dan moet die tot 10 tellen, een paar biertjes drinken, zijn vrouw uit elkaar trekken en dan zijn leven eens overdenken :+1:t2:

40 likes

Een Casio Royale is ook erg gaaf. Kost maar hooguit 3 tientjes:

6fc9cb3a508d239b0bbb97b7a0389ebf2534f0ed_1_375x500

14 likes

Met een beetje geluk en geduld moet dat lukken, maar in ieder geval veel plezier met deze zoektocht gewenst!

1 like

Of kiezen voor 1 als je er natuurlijk van houd

3 likes

Zo’n royal op staal zoek ik inderdaad al f. Heb nog een bol. Com bon liggen maar daar. Is ie 59 geloof ik😅

2 likes

Seiko 5 begint bij 70 toch?

1 like

Ome duo even lief aankijken. Maximaal lenen = maximaal leven en slinger jij zo die Roley om de pols.

9 likes

Stuur mij even je adres via een PB dan stuur ik je de mijne kosteloos op. Hij is nog zo goed als nieuw. Krijgt bij jou vast meer draagtijd. :blush:

67 likes

Man, daar kun je wel 15 horloges voor kopen. Plus een etui en wat banden en tooltjes! :hugs:

10 likes

Ja hoor
2 Vostoks en een Luch Einzeiger.

1 like

Tof gebaar :+1::star_struck:

3 likes

Wat een kanjer, super gebaar! :pray:

3 likes

Had mij dat advies 20 jaren geleden gegeven :wink:. Na 15 jaar eindelijk 3 Roleys aan studieschuld afbetaald, maar toendertijd helaas grotendeels besteed aan bier :rofl:.

4 likes


3, geen idee. Maar 2 is goed te doen, hier was ik samen zo’n 140 euro aan kwijt (heb er wel een gratis vintage vijfje bij gekregen voor dat geld)

7 likes

Ik probeer altijd mijn Certina (cascadeur) verzameling uit te breiden met horloges onder de 100 euro. Mocht de staat je wat minder interesseren dan kun je die soms wel goedkoop vinden en zelf netjes maken. Ebay bieden vanaf 1 euro ed.