Kan niet inloggen op HF op nieuwe PC

Ik heb een nieuwe computer gekocht die ik ga inrichten. Ik dacht ik log direct ook maar in op HF maar dat kan niet. Mijn gegevens zijn correct maar ik krijg bericht dat ik nu niet kan inloggen. Er wordt een mail verstuurd naar mijn mailadres met instructies maar die mail komt niet binnen. Wat is hier aan de hand, op teveel apparaten tegelijk ingelogd?

@Communiteq, servicebalie svp 
 :wink:

1 like

Heb je een ender brouwser dan voorheen?. Pc, tablet, gsm tegelijkertijd bij mij geen probleem.
Wel alles via Chrome en aap.

Gebruik voor al mijn apparaten Safari, nooit problemen mee. Maar wellicht is er een max aan het aantal inlogs op verschillende apparaten.

Ik heb drie pc’s waarop ik regelmatig inlog en heb dat probleem nooit. Geen idee wat de oorzaak kan zijn.

Safari extenties, beveiliging settings, updates, Microsoft toestaan Safari als standaard brouwser te gebruiken?
Instellingen Fire-Wall van de O.S .controleren op beperkingen?

Allemaal goede ideeën maar helaas niet de oplossing. Die zit volgens mij aan de kant van HF. Die komt met de melding dat ik niet mag inloggen. Op een andere ook nieuwe Mac met hetzelfde systeem geen enkel probleem.

Waarom zou het dan een HF probleem zijn?

Grrrr het helpt ook niet dat HF zo traag is nu.

Maak eens een nieuw (leeg) gebruikersaccount aan op de Mac of log in via het gastaccount en probeer het nog eens.

Omdat ik ondanks correcte inloggegevens niet kan inloggen en de melding niet van de browser komt maar van HF. Ook de beloofde mail komt niet aan.

Log je in via een ander ip adres?
Misschien dat dat geblokt is als je via te veel ip ‘s inlogt. Om vpn gebruik tegen te gaan.

In principe verlenen we servicedesk aan onze klanten, niet aan de gebruikers van onze klanten. M.a.w. zo werkt het niet en het is niet de bedoeling dat we getagd worden voor dergelijke issues. Maar goed, ik had nog wel een kwartiertje over
 :wink:

Nee hoor (en als jij een VPN wil gebruiken dan doe je dat toch lekker)

Ik heb geen idee wat je hebt gedaan en ik herken de meldingen waar je over vertelt niet. Kan je me de exacte teksten (of een screenshot) doorgeven?

We hebben geen limiet op het aantal apparaten. Dit is Netflix niet :wink:

Ik heb net in de logs van onze mailserver gekeken en er was geen enkele mail naar je adres (s***********t@t*****t.nl) gestuurd. Toen heb ik een password reset op je account malus65 gedaan door naar homepage - inloggen - wachtwoord vergeten te gaan en toen zag ik meteen een mail langskomen op onze uitgaande mailserver. Daar lag het dus niet aan.

Je hoeft je wachtwoord natuurlijk niet te resetten, het was puur een manier voor mij om te kijken of dit allemaal goed werkt.

9 likes

Ik neem er notitie van! Evenwel, dank voor je reactie.
Fijne dag! :coffee:

2 likes

Alvast dank voor de genomen acties, ik ga vanavond ermee verder maar dit is vast een screenshot van de melding:

.

Deze vertaling is wat
 onhandig. Er zou moeten staan “we hebben ooit, lang lang geleden, een activeringsmail gestuurd”.

Anyway. Ik zie dat je mailadres om de een of andere reden niet was gevalideerd. Ik heb dat nu gedaan en je zou nu normaal moeten kunnen inloggen.

9 likes

Top, het werkt hier nu. Een paar weken geleden heb ik op een andere nieuwe Mac ook ingelogd en dat leverde geen probleem op. Maar als het hiermee opgelost is dan is dat heel mooi. Dank!

2 likes