Kan niet inloggen op Iphone

Ik heb meestal het forum op mijn telefoon bezocht maar ik kan sinds gister niet meer inloggen.

Op Ipad of vaste computer gaat het wel.

Kan nog steeds niet inloggen op mijn iphone, iemand een oplossing?

Geen idee. Heb je dit alleen bij HF?

1 like

Ja klopt, ik heb voorheen altijd wel kunnen inloggen…

Laatste iOS geïnstalleerd? Herstart geprobeerd?

Wat bedoel je met niet inloggen? Wat lukt er precies niet? Krijg je een foutmelding?

1 like

Misschien helpt het leeg gooien van je cache etc. In je instellingen van Safari!

Evt uitleg hoe daar te geraken:
https://www.google.nl/amp/s/www.appletips.nl/ios-geschiedenis-en-cookies-wissen/amp/

2 likes

Laatste uiterste middel.
Maak volledige reservekopie, zet je iphone naar fabrieksinstellingen, en herstel dan de iphone met de reservekopie. Uiterst drastisch, en succes niet gegarandeerd.

2 likes

Haha netjes jezelf ingedekt :joy::+1:

Maar inderdaad… helaas zijn geen van de gegeven opties een zekerheidje om het te verhelpen! Je weet het nooit he, in deze geweldige digitale wereld waarbij een variabel of zoals bij een iPhone een “schuifje” in de instellingen een wereld van verschil kan maken.

2 likes

Dowload anders de chrome app zou ook kunnen helpen.

1 like

Helaas wel een groot verbruiker qua batterij! Synchroniseren van gegevens is wel top trouwens via Chrome, wanneer je geen andere Apple apparaten gebruikt. Anders is Safari heer en meester imo :wink:

Maar zoals onze Suprême leader aangeeft, zou dat een mooie “work around” zijn!

2 likes

ik vind de layout van Chrome op Mac mooier daarom pak ik standaard Chrome. Behalve op mijn Iphone daar gebruik ik Safari dan weer. Nu weet ik eindelijk waarom.

3 likes

Bedankt allemaal, ik ga wat proberen!

Privé modus safari stond ingeschakeld, dat was het probleem, nu uitgezet en opgelost👍🏻