Kan nog geen PB sturen dus doe het even zo. Betreft horloge collectie in verkoop

@Watchlover7

Ik neem graag je horloge collectie over (4 horloges + doos) voor de laatst aangegeven prijs + verzendkosten.

Sorry dat ik het zo moet doen, maar kan helaas (nog) geen persoonlijke berichten sturen omdat ik vandaag pas een account heb gemaakt.

Ik hoor graag van je, mits deze methode niet werkt.

En Biglollol leek je het beste idee?

Dit werkt wel.

8 likes

Wat een kul. Voorstellen an sich en dat je daarna direct een pb zou kunnen sturen.

Jij bent lid sinds 9 april en niemand weet wie je bent. Waarom zou jij dan van een ander verlangen dat hij of zij zich voorstelt?

6 likes

Akkoord. Dan trok ik te snel conclusies. :ok_hand:

Ah, oke!

Voorstellen is een nieuw topicje maken?
Sorry, heb voorheen wel eens op horlogeforum rondgekeken maar nooit echt wat gedaan hier. Dus ben totaal niet bekend :slight_smile:

@Watchlover7
Ha, score! Wie niet waagt wie niet wint!

1 like

Je bouwt gelijk een goede collectie op iig als je hoppaa 4 horloges koopt op je eerste dag.

Die 90 euro kan hij beter besteden. Zulke tips heeft hij wat aan.

2 likes

Ik zie dat ik al PB’s kan versturen!

Fijn! En dan nu toch nog maar even voorstellen dan? De meesten hier vinden het altijd wel leuk als je over je zelf vertelt. Ik zie je volgende post dus met belangstelling tegemoet.

1 like

Zal vavond, na werk, wel even een topicje maken om me voor te stellen :slight_smile: