Kan nu ook mee doen aan "Speedy tuesday" !

Had de Speedy eigenlijk al uit mijn hoofd gezet. Maar toen ik zaterdag avond laat in mijn bedje in Kroatië nog even op de MP pagina van het HF keek, kreeg ik het behoorlijk warm.
Er stond een Speedy 145.022-71 te koop, mijn geboortejaar ! Kon er niet van slapen. Volgende dag richting Nederland gevlogen en het bleef zeuren, kon aan niets anders denken. Had hem al is om de pols gehad, was wel een jaren '80 geloof ik. De vonk sloeg toen niet over. Terwijl ik hem toch aantrekkelijk bleef vinden. Heb het zondag nog ff met de FB horlogegroep gedeeld, maar dat had ik beter ook niet kunnen doen. Die waren ook alleen maar positief hahaha. Dus meteen maar tot actie gekomen. Dacht, als de klik er niet komt, kan ik hem altijd weer verkopen. Maar heb hem nu om de pols, ik denk dat de klik er is ! De stepped dail wijzerplaat is toch wel bijzonder mooi, heerlijk faded ook. Voelt heerlijk om de pols. Het is nu nog maar kort dag, maar denk wel dat dit een blijvertje is. Heel verhaal, maar wou het wel ff kwijt. :wink:

26 likes

Je was me voor met deze, terwijl ik er al een heb…

Prachig. Echt prachtig.

1 like

Super aanwinst! Proficiat!

1 like

Hee. Het is woensdag hoor.

:wink:

Mooie aanwinst! Goed patina, mooie stepped dial ook inderdaad. Van mijn '99 exemplaar blijf ik het jammer vinden dat het luminova niet verkleurt… Zal nooit een mooie vintage look krijgen.

2 likes

Proficiat met de aankoop.
Knappe horloge die goed verzorgd is geweest.

1 like

Jij ook al, las zelfs dat er nog meer gegadigden waren. Hahaha.
Maar dan heb ik hem toch een beetje verdiend, mijn geboorte jaar … zou zo moeten zijn. :wink:
Lucky me.

Voor erbij dan of zou de ander dan worden verkocht ?

Dan kan ik hem dinsdag opnieuw plaatsen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dank, ben het met je eens.
Die vintage look is heerlijk, dat rammelbandje ook.

Hij is je gegund…ik ben een jaartje ouder.

Ik heb een tritium exemplaar uit 1984. Heel mooi, maar ik dacht…stepped dial is ook wel gaaf. Dan daarna kijken of de andere weg zou gaan.

1 like

Mooie aanwinst!
Veel plezier met deze speedy!

1 like

Zit als gegoten zo te zien!

1 like

Heb er ook een 1171 op gezet, jaren terug al - lekker he, dat gerinkel. :wink:

1 like

Buikpijn…mocht je hem zat zijn…

1 like

Had zo moeten zijn !
Blij mee, thanks !!

@Gnis zal je op het lijstje zetten. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Sorry dat ik je net voor was.

Heel fraai. Staat ook goed.
Denk dat je er heel heel blij van blijft.
Neehhhh , weet het zeker !!!
Gefeliciteerd dus, ENJOY!!!

1 like

het is en blijft een prachtige klok,veel plezier ermee

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe geboortejaar - aanwinst :thumbsup:

1 like

Mocht de '84 eruit gaan :slight_smile:

1 like

Supermooie klok, proficiat ermee.
Hij staat je perfect .

1 like

Geniet er van. Goed jaar :wink:

1 like

Heel mooi en leuk dat ie net zo oud is als de drager :relaxed: Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

1 like