Kansenparel: Gima Datejust

Soms zijn dingen zó schrikbarend dat je gewoon moet blijven kijken. Een vrachtwagen die onder een te lage brug rijdt, ofzo. Maar dit is zó erg, dat ik niet langer kan kijken dan twee seconden. En dan een NH3x erin?! My god. voor 100E heb je alle onderdelen en kan je 'm zelf in elkaar schroeven. Big whoop.

1 like

Fixed. Afgaande op de uitlijnkunsten.

2 likes

Fair enough

Veel minder dan 100 euro zelfs. En dan kan je er nog best wat moois van maken.

1 like

Nou, ik vind het anders wel mooi!

NEE, natuurlijk niet. Wat is dit voor bieridee. Zo’n idee wat’ s nachts aan de bar geweldig klinkt maar waar je je de volgende dag, terwijl je een kater hebt, voor schaamt

1 like

En het is ook wel ontzettend bierig in elkaar gerenderd :laughing:

1 like

Maar al wel 86x (87) aandacht voor dit bijzondere horloge van “NLse” bodem.

1 like

Nee niet echt Ed, ben wel een liefhebber van kunst maar deze (noem het ook maar geen horloge) is kunst van een aardbei.
En ja, zonder mijn p.a ben ik natuurlijk helemaal niemand :wink:

2 likes

:arrow_up:

1 like

Ook goed, maar blijft gewoon bagger :wink:

1 like

Gelukkig wel 10atm.

1 like

Als er geld uitkomt wel, blijf ik pinnen bij deze atm :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dit is gewoon AI…maar dat past ook precies bij deze puinzooi.

Ik moest zo hard lachen om dat ‘interview’ :rofl: Die vragen, die antwoorden, het inhaken van Marko op de antwoorden van Gijs, het telkens gaan verzitten, het wrijven aan zn polsen, plukken aan zn te korte mouwtjes, proberen interessant over te komen, het gebrek aan alles bij Gijs :joy: ik ga zo nog een keer kijken :hugs:

1 like

Niemand die in de beurt van Gouda woont? Daar zit volgens de site een juwelier die deze “pareltjes” ook daadwerkelijk in het assortiment heeft :sweat_smile:

Maken we er een HF uitje van? :joy:

1 like

Allememaggies. Mensen, kijk dit aub niet.

1 like

Mochten ze die een keer beroven komen ze de buit terugbrengen als ze er thuis achter komen wat ze hebben buitgemaakt.

3 likes

Ik heb hier een forumlid gezien die eentje gekocht had

Ik denk dat we best een schema maken, hype creëren. Vraag zeker of ze een wachtlijst is, en of ze je op de hoogte brengen als de GMT uitkomt (heb je horen waaien op een podcast vorige week, de naam van de podcast laten we zeggen; “getikt op het polsje”).

Maandag 17/06/2024
10u00: f-91W (Mat)
10u15:
10u30:
10u45:
11u00:
11u15:
11u30:
11u45:
12u00:
12u15:

1 like