Kansenparel: Gima Datejust

Ken we deze al, al al? :musical_note:

GIMA Datejust - een onderneming van twee Nederlandse jongens die beloven een leidende rol te gaan spelen in de Nederlandse horloge-industrie binnen drie jaar. Het idee is ontstaan in de wélbekende bar de Kailabar waar de heren opzoek waren naar “iets extra’s” en het idee om horloges te maken lag al drie jaar op de plank. Dus zo is het merk ontstaan, aldus de website. Ze schrijven dat ze 675 stuks produceren met “een” automatisch uurwerk, er wordt niet gezegd welk uurwerk. 300m waterdicht. Wat kost dat? Vanaf 2.150,- Euro. Aanschouw de fotografie hieronder. Wat denken we er van?

Persoonlijk vind ik het bijzonder vermakelijk, maar hoop ik dat de heren er niet al te veel geld in hebben gestoken… :sweat_smile:

EDIT: toen zag ik voorbij komen op hun Instagram dat ze er een NH35-uurwerk in stoppen. Dus 80 euro aan totale kostprijs verkopen voor 2150 Euromannen. Netjes :ok_hand: #gordongekko

8 likes

Had een heel stuk getypt maar beter van niet posten.

Mijn mening : not my cup of tea

10 likes

Soms kan ik in de toekomst kijken :crystal_ball: :mage:

Mijn kristallen bol zegt: “Wordt niet wat!” :wave:

Ik zal wel wereldvreemd zijn maar heeft iemand ooit van de welbekende Kailabar gehoord?

Zoals wel vaker bij nieuwkomers denk ik: wat een prachtig horloge voor iemand anders :roll_eyes:

6 likes

Jaja, ik zie kansen voor ondernemers :clown_face:

3 likes

Makkelijk verdiend. Geloof dat ik ook maar eens wat ga kleuren ….

1 like

wel knap dat op geen enkele foto de datum helemaal lekker lijkt te staan.
de uurmarkeringen lijken her en der ook niet helemaal lekker te staan maar dat kan aan mijn oude ogen liggen

4 likes

3 keer niks is nog steeds niks

2 likes

Proberen verkopen. Ik wens ze veel geluk daarmee en hoop dat ze geen lening af te betalen hebben. :joy:

Klopt. Wat een beunhazerij.

1 like

Verdienen die je pas als je iets met winst verkoopt…

1 like

GIMA…? :thinking:

Beter de naam wijzigen.
Voor € 2.150,- koop je zo’n horloge en is je geld op MAGIsche wijze weggegooid :rofl:.

10 likes

Het lijkt alsof Rolex en Invicta een baby hebben gekregen. Daarnaast bijzonder slechte afwerking voor dat geld.

8 likes

De Romeinse cijfers 1, 2 ,7 en 8 zijn op.

2 likes

Ik wil mijn ogen uitkrabben.

8 likes

Beter zo. Dat zijn alvast 4 indices minder die ze schots en scheef op hun wijzerplaat kleven.

7 likes

Zou hem voor de kostprijs niet willen hebben.

2 likes

Blijkbaar waren ze daarop voorbereid :joy::

IMG_9237

26 likes

Denk dat dat allemaal wel meevalt. Je moet ze ook nog verkopen he.

1 like

Zou het ding nog voor geen knaak met de grijper uit het apparaat op de kermis willen trekken.

1 like

Poah wat lelijk

Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Wat lelijk zeg.

1 like