Kansenparel: Gima Datejust

En wat hebben ze daar gebruikt? :crazy_face:

1 like

Ik herinner me een topic over twee jongens uit Vlaanderen die ook een goedkoop prul voor duizenden euro’s wilden gaan verkopen. Daar hoor je nu ook niets meer van.

Ze vinden het al lastig om een foto te maken waarop de datum niet ergens halverwege staat! :rofl:

2 likes

Ik lees op hun website “Delivery time is 120 to 150 days.”. Moet je dus nog lang wachten ook op een horloge waarbij ze de komma in de prijsstelling verkeerd hebben gezet. :thinking:
Dit wordt geen forumlieveling.:roll_eyes:

2 likes

De tandjes, wat lelijk.
Ik heb nogal moeite met California dials, maar dit gaat helemaal nergens over.

Zelfs op de kermis zou ik deze niet proberen te grijpen.

Succes boys :rofl:

Edit: dit dus :point_down:t3:

2 likes

Ik zou hem terug in het apparaat (of de uitbater) steken als ik hem op de kermis had “gewonnen”.

2 likes

Je hoort mij dat niet snel zeggen, maar dit ding is echt 3 x niks. Maar misschien hebben ze bij Ali een heel klein kansje wat ik niet verwacht.
En dan die prijs, zo van lekker duur maken dan denken de mensen een goed horloge te kopen, gaat niet gebeuren natuurlijk. Misschien wel in kabouterland :rofl:. Dan doet @Brunmontagne het in zijn eentje toch een heel stuk beter, of niet soms?

3 likes

Ik waardeer het altijd als iemand iets nieuws probeert en ook als het niet ‘my cup of tea’ is, voel ik niet de behoefte om iets af te kraken.

Maar dit… is gewoon 0,0 creativiteit. Zelfs de naam Datejust is wel heel erg lui gejat. En dan ook nog die prijs ervoor durven vragen.

Ik denk niet dat het een succes gaat worden, laten we het daarop houden. :neutral_face:

5 likes

Precies Houwe, en als het product gebrekkig is dan weten we wie er aansprakelijk gesteld moet worden!

Daar gaan ze gezeik mee krijgen!

1 like

Ik heb er inmiddels eentje besteld.
Als ik me in de hotspots van deze wereld begeef wil ik er namelijk absoluut zeker van zijn dat mijn horloge niet gejat gaat worden.
Dat is mij een lieve duit waard mensen !

9 likes

Bij Ali weet je nooit wanneer het bezorgd gaat worden dus je moet je levertijd ruim rekenen

1 like

Krijg er DB Milau vibes van… :joy:

Ah ja, dropshipping allicht. Vandaar. :smile:

1 like

Nee hoor, dat zag ik ook meteen en ik ben pas 55. :upside_down_face: De naam Datejust koos Rolex omdat de datum “just in time” precies om 24:00 (plus-min marge 1 minuut bij Rolex, hanteer die zelf ook bij een service) met een vrijwel onzichtbare flits verspringt. Dat doet dit uurwerk overduidelijk niet.

4 likes

Lelijk.
Die fluitend bezel is een directe verwijzing naar met merk met de R en de roman numerair zijn heel erg Lilly.
Dat marmer is kitsch.
Drie maal niks. En dan de prijs icm. NH35.
Belachelijk.
Veel succes.

Lijkt eerder schimmel op de wijzerplaat. Wat een gedrochten…

Die 1-2-7-8 die ontbreken zijn vreselijk en die prijs is absurd voor een horloge dat in elkaar gestoken is met wat goedkope chinese onderdelen

1 like

Weg met die meuk

Wat een puin zeg :joy:

1 like

Geef mij maar eerder de steen ipv het horloge

3 likes