Levertijd 120 tot 150 dagen. Dit is gewoon in alle opzichten oplichterij, die horloges hebben ze helemaal nog niet.
Ik zie dat als een voordeel
Leuk feitje. Eigenaren heten Gijs en Maurice: GiMa. De betere namen.
Alles aan dit “merk” is tenenkrommend.
Het is erger dan ik meteen al dacht te zien. Die website is hilarisch, het erge is dat alle betrokkenen er misschien wel echt in geloven. Fromanteel 2.0 maar wel in een veel hoger prijs-segment.
Voor de gein de site eens doorlinken naar Rolex. Instant lawyer-trouble…
Als alles scheef is valt het minder op
Die snap ik nog wel. Er zullen wel wat test wijzerplaatjes liggen, die kan je altijd effe snel op een nh35 prakken mocht je iets verkopen.
Maar iets van serieproductie opstarten terwijl je nog geen verkoopkanaal hebt lijkt me bedrijfstechnisch gezien niet de meest gezonde keuze.
En dat staat los van het product en wat wij er hier allemaal van vinden.
En ze zijn gelukkig beiden CEO.
Er heeft iemand aan de 5 geknabbeld
Iets te hard met de pincet geknepen toen ie vast zat op de pritt stift waarschijnlijk
Utrègs accent aan
Elesjàààààààns
Ja, duidelijk geen CTO aanwezig
Een inspirerend interview met een van de twee CEO’s:
Hondslilluk ding, is dit een grap ?
Edit: gauw ff op de site gekeken, chatgpt heeft overuren gedraaid om de tekst te genereren, een fatsoenlijke fotograaf kennen ze niet enzovoort… te slecht
.de cijfers die wel aanwezig zijn zijn minstens zo vreselijk.
Ik waardeer originele en afwijkende ontwerpen zeer. Veel microbrands leveren eigen, goed afgewerkte, originele ontwerpen die misschien wat te gewaagd zijn voor de grote merken.
.
.
.
.
.
.
Veel microbrands, niet alle.
En dan kom je met zo’n uniek design? Tsja…
Edit: ik kijk er nog eens goed naar en dit komt niet eens uit de design gids van Alibaba. Daar kun je tenminste nog kiezen uit designs die uniek zijn. Dit is gewoon samengestelde rommel van Aliexpress waar ze hun eigen logo op hebben laten drukken.
Deze gast doet mij denken aan Steve Jobs.
Die had ook geen verstand van horloges.
Oh lawdy.
Een 31 jarige ex-cafébaas die met z’n drie kinderen nog bij z’n ouders woont daarentegen, die kan zéker
Wij krijgen een horecabaas als minister van Economische Zaken. Dus ge wit ooit nooit nie!