Sympathieke deal gemaakt met @Kapitein_Koek bij een McDonnald afgesproken en de deal was snel gesloten met een bakkie erbij .
Leuk zaken doen met Kapitein Koek
Fijne deal gemaakt met @Kapitein_Koek. Aardige eerlijke jongen, ik zou ‘m hartelijk aanraden!
Mooie Blackbay 36 overgenomen van @Kapitein_Koek. Prima deal en natuurlijk ook even leuk over onze gedeelde passie gesproken. Ik kan hem van harte aanbevelen.
Horloge overgenomen van @Kapitein_Koek. Langs geweest om in zijn buurt het op te halen. Nog lang staand in de zon over onze gedeelde hobby gehad en het had nog zeker langer gekund!
Zeer vriendelijke en sympathieke gozer!
It was a pleasure doing business Theodor! Veel plezier met het horloge. Ik zie de foto’s tegemoet
Al met al een Fijne kerel, flexibel en meedenkend.
Gr Russell
Vandaag heeft @Kapitein_Koek een horloge van me overgenomen.
Goede communicatie, leuk gesprekje, nette jonge man.
Aanrader!
Gisteren een horloge gekocht van @Kapitein_Koek. Sympathieke man, relaxt om mee te communiceren en de transactie verliep gezellig op een terrasje, koffie bij, leuk gesprek… Alles was zoals beschreven, dikke aanrader dus.
Dank je wel, Theodor!
Vanmiddag een leuke horlogedeal kunnen sluiten met @Kapitein_Koek. Ondanks het koude en grijze weer buiten een heel warm en hartelijk gesprek over onze horlogehobby kunnen voeren.
Een eerlijk en betrouwbaar forumlid, prettig in de communicatie, kortom aanrader om mee zaken te doen.
Veel plezier met het horloge, draag het in goede gezondheid.