Ik ben op een trip naar Kopenhagen en ik merk ineens dat er condens achter mijn glas zit. Dus ik doe het horloge af zie ik ineens dat er een gat zit in het glas van mijn horloge… geen idee hoe dit is gebeurd. Horloge werk nog wel gelukkig.
Die achterkanten zijn doorgaans van mineraalglas, dus dat zal misschien wel meevallen qua kost. Maar je gaat er sowieso een volledige service moeten inrekenen, dus het zal wel in de grootteorde van 300 euro zijn gok ik. Maar dan is ie wel weer zo goed als nieuw. Leuk horloge trouwens!
Ja ik moet eerlijk vertellen dat ik niet heel de trip sober was dus misschien dat ik ergens een tik heb gehad maar ik kan mij het werkelijk niet meer herinneren. Dankjewel voor je hulp! Thanks, net een nieuwe band om gedaan vind hem erg mooi.
Wordt ook een volledige service, want er zitten nu glassplinters in het uurwerk. Volg de tip van Mikel, want een dergelijk glas heeft niemand anders; en kan echt alleen via Oris zelf.
Je kunt het beste even contact opnemen met Nieuwendaal, die doen de officiële service van Oris in NL.
Zal sowieso een volledige service met een nieuw glas worden.