Kari Voutilainen Vingt-8 ISO, een andere manier van tijd aflezen

Ik vind Kari Voutilainen Vingt-8 ISO niet alleen een hele mooie klok, maar ook de manier van tijd aflezen is weer eens wat anders.


6 likes

gaaf! :slight_smile: Thanks for sharing!! Inderdaad een gave manier van tijdsbeleving/lezen/ spelen met tijd :slight_smile:

1 like

Waarom makkelijk, als het moeilijk kan?
Op het eerste gezicht een mooi horloge, maar het ligt waarschijnlijk aan mij, ik zou bloednerveus van zo’n ding worden als ik na 1 keer kijken nog 2 keer moet kijken om daadwerkelijk te zien hoe laat het exact is.
Het zou mijn “intieme relatie” met het apparaat niet bevorderen.

5 likes

Mits je het horloge mooi vindt natuurlijk, is het toch juist heerlijk dat er iets langer naar mag/moet kijken om te zien hoe laat het is?

Als ik aan het werk ben en ik moet 3 keer kijken, kost dat te veel tijd en gaan mijn collega’s aan mijn verstandelijke vermogens twijfelen :wink:

1 like

Ik moet toegeven dat dat wat jij zegt, ook mijn eerste gedachte was hoor.
Eigenlijk zou ik het horloge een weekje om de pols moeten hebben om het zeker te weten.

Denk dat het snel went hoor!

Prachtig gemaakt weer!

1 like

Ik neem aan als je dit horloge langere tijd gaat dragen je je vanzelf aanpast aan de manier van aflezen, ik wissel daar teveel voor af dus zou het iedere keer aanpassen zijn en dit zou me tegen staan.

Leuk! Anders dan anders, dat maakt het al interessant.

lijkt wel dat als de secondewijzer heel snel draait, zoals in het filmpje, de as van de secondewijzer niet 100% recht is, ofwel het plaatje er onder niet helemaal 100% rond is…

Verder natuurlijk een prachtig horloge…

Volstrekt idioot…

1 like

Kan er niet opgewonden van raken.:grin:

Mooi horloge maar zou er zelf gek van worden, nee bedankt, voor mij dan toch :wink:

Mooi hoor. Van mij zou ieder uur wel een cijfer mogen hebben om het aflezen comfortabeler te maken. Of op z’n minst het streepje op de 6.

Eens!
Bij veel wisselen is het echt lastig aflezen. Het is zo contra-intuitief dat de positie van de minutenwijzer niets zegt over de tijd.

:joy::joy::joy: