Kartonnen doosje met wat Zwitserse Horloges

8 likes

Leuk hoor, zo zie je maar weer, het kan verkeren, om het zo maar eens te zeggen

groetjes en bedankt voor het filmpje

Lenno

Toch eens op zolder kijken

Helaas hebben we geen zolder…

1 like

Die verzameling had ik gisteren ook wel willen scoren

Dat soort filmpjes creeren een soort van valse hoop. Mijn moeder belt vorige week op. Vertelt tussen neus en lippen door in een doosje een oud horloge van wijlen opa gevonden te hebben. Een merk met een P ofzo. Ik met gezwinde spoed op naar moeder, met de wildste gedachtes in mijn hoofd. Het bleek om een Pulsar quartz uit de jaren 80 met een kapot quartz uurwerkje te gaan… maar wel een heel leuk fimpje hoor, bedankt voor het delen.

1 like

Horloges met een emotionele waarde zijn onbetaalbaar :wink:

Dat is zeker waar. Zal dan ook zeker weer lopend gemaakt worden en gewoon gedragen. Maar stiekem dromen we allemaal op die zoldervondst…

Niet altijd horloge gerelateerd maar ik doe wel aardige vondsten :grin:
Gisteren twee “asbakken” of zo gekocht en volgens Marie gesignaleerd. Ze bedoelde signeert en ongeveer een keer of 50 waard van mijn aanzienlijke investering.

Kommetje van hout gekocht voor ongeveer 50 cent en waarde 80 euro. Uiteraard niet dergelijke klappers maar er is genoeg te vinden met investering van tijd, energie en opbouwen kennis.

Een twee blokfluiten gekocht voor 10 euro waarvan de eerste tweedehands een waarde heeft van 80 euro…

YESS!! Ik ben al op de helft. Zojuist een kartonnen doosje gevonden. Nog even doorzoeken voor de horloges…

3 likes

Engine turned bezel…