Kasper

Kasper heeft van mij een bandje overgenomen. Snelle beslisser, zeker zo snel met betalen, en goede communicatie. Absoluut aan te raden!!!

Vandaag een mooie inruil gedaan met Kasper aangename kerel zeer fijne communicatie tussen beide gehad
Ik zou zeker de volgende keer weer een ruil of aankoop doen bij hem
Positieve forumlid :thumbsup:

Gister een horloge geruild met @Kasper Gezellig over horloges gekletst en horloge zelf zag er nog top uit. Absolute aanrader!!

Vandaag een schitterende Damasko DC66 gaan ophalen bij @Kasper

Leuke babbel gehad omtrent horloges en andere toys for boys :wink:
Bedankt voor de koffie !

:+1:

1 like

Omega travelcase overgenomen van Kasper @Kasper. Prettige en vlotte transactie, leuk contact en prima travelcase. Kan Kasper dan ook van harte aanbevelen :+1:t3:

1 like

Klok verkocht aan @kasper. Snelle transactie, fijn contact en snel tot een deal gekomen waar we ons allebei goed bij voelden. Aanrader!

1 like

Bandje gekocht van @Kasper. Keurige communicatie, snelle deal en daags erna al in de brievenbus. Aanrader. Dank je wel Kasper! :ok_hand:

1 like

Omega poster van @Kasper gekocht, snel contact en razendsnelle levering. Poster was perfect verpakt en zoals beschreven. Aanrader

@Kasper heeft van mij een bandje overgenomen. Snelle beslisser, zeker zo snel met betalen, en goede communicatie. Absoluut aan te raden!!!

1 like

Een horloge verkocht aan @Kasper. Topdeal, niets op aan te merken. Een aanrader :+1:

1 like