Kastopener voor Omega voor1-malig gebruik...? Regio Rotterdam...

Van wie/bij wie mag ik 1-malig de juiste kastopener voor deze Omega Genève Automatic '73 gebruiken…? Zit ehhh… Muurvast. Svp Regio Rotterdam… En ja, de naam van mijn oom - de eigenaar - begint met een W. En zijn horloge loopt 35 seconden per dag voor, ondanks beurt in '95 - en toen na drie dagen onderin de kast beland…! Thx alvast…! image|375x500

!

Bal ducttape maken, achterdeksel opendraaien.

3 likes

Goeie tip! Maar deze is met geweld dichtgedraaid…

1 like

Is er geen horlogemaker die hem voor je zou willen openen?

1 like

Eigenlijk bedoel je tweemalig gebruik natuurlijk…

2 likes

Dicht krijg ik 'm wel…:wink:

1 like

Ga ik checken… Zou zomaar kunnen. Als ze hobbyisten helpen…

Dirk Oskam op de Slinge?

1 like

Beetje horlogemaker moet wel behulpzaam kunnen zijn. Is natuurlijk gek, dat geobsedeerd zijn door geld…

1 like

goeie gast hoor. Was vorige week daar, en een bezoekje is hilarisch. Zeiken (met Rotterdamse humor) over volk dat langskomt voor een batterijtje van 1 Euro, en toen kwam ik met een probleem met een automatische Oris. Wordt ter plekke opgelost.

Als jij met een vintage gouden Omega langskomt krijg je misschien wel koffie… :joy:

2 likes

Hoe ziet de achterkant er uit?

Regel ik 'm meteen bij. :wink:

4 likes

Ha Peter, goed idee! Dit is de achterkant…

Ik ken meerdere professionele horlogemakers dat zijn echte techniek liefhebbers die zeker niet geobsedeerd zijn door geld.
Als het om de verdiensten zou gaan hadden ze wel een ander beroep gekozen want als je bedenkt wat ze als horlogemaker per uur kunnen verdienen is dat schandalig weinig.

9 likes

Inderdaad. Natuurlijk zijn er heel veel bij die het echt met hun hart doen. Hun passie . Ook zijn er vast heel wat bij die er amper van kunnen bestaan. Natuurlijk is hetgeen wat ik schreef betrekkelijk. Het ging mij meer om die uitzonderingen. Er zijn namelijk winkels die alleen helpen wanneer ze geld zien. Het liefst willen ze dat je een nieuw horloge koopt.

1 like

remus, Ik zou dat ook open kunnen maken . Laat maar even weten

1 like

Die gaat wel open hoor. Zonder extra krassen… :roll_eyes::smile:

1 like