Kastvondst... werkelijk gedrocht. Laat ze zien

Vind dit in de kast.
Man man wat een niet te geloven lelijk hok!!

Jullie ook van die te lelijke horloges is huis? Laat ze zien!

4 likes

Ik heb toen ik 16 was een neppe Breitling gekocht van zo’n qat kauwer op het strand van Malgrat del Mar. Die neppert sloeg groen uit, gaf (s)nikkel allergie en muteerde langzaam in een homp gesmolten mos. Zal hem eens opzoeken.

5 likes

Het horloge of de verkoper?

16 likes

De verkoper.
Het horloge draag ik nog altijd als daily beater :smirk:

18 likes

die kast?

kijk eens bij Ikea…
voor inspiratie

Haha nou… IKEA kom ik niet hoor… heb liever ECHT hout en waar staal lekker dik, dus mooie meubels en volgens mij heeft die IKEA dat niet. Maar ja idd, dit horloge past prima bij de IKEA meubels, te lelijk!

Dit wordt een uit de kast kom topic… Ik kan het voelen.
Graag zou ik ook een foto posten van gedrochten uit het verleden, want die neppe Breitling heb ik ook gehad. Echter toen ik nog aan het begin van mijn horloge verzameling stond heeft een indringer al deze gedrochten (inclusief enkele echt leuke) ontvreemd uit mijn kast.
Mijn enige echt mooie horloge (en originele Navitimer) had ik die dag gelukkig om.

1 like

Dat wordt een leuk topic!

Ik heb nog wel wat liggen, waaronder een setje lorussen destijds gekocht toen mijn vrouw en ik nog vriendje en vriendinnetje waren :laughing:. En dat is lang geleden.

Zal ze later hierbij zetten.

3 likes

Dit vind ik zeker geen gedrocht, maar een mooie seventies klok.

Edit: Inspired op 70’s

1 like

Zeker! Polijstbeurtje ertegenaan en je bent ready to go met bovenstaand horloge.

Fout genoeg?

2 likes

Vooral erg smerig

1 like

wel een strak model… tis werkelijk een fossiel