Kaventsmann Bruno, voor de liefhebber

Vanmorgen kwam ik een horloge op WUS tegen die ik jullie niet wil onthouden. Bijzonder. Groot. Bizar. Enorm duur. Nooit eerder vertoond. Eerste dingen die mij te binnen schoten…

Verkoper vindt het vast goed (en leuk) dat we hier zijn foto’s even plaatsen. Hoewel ik twijfel of er op ons forum potentiële geïnteresseerden rond dwalen…

4 likes

Het eerste waar ik aan denk! Zo’n ouderwetse koperen duikhelm en een inbussleutel…

Wel een eigen smoel :smiley: Of het mijn smaak is, tja…

Kan deze worden verplaatst naar het topic over de absolute No-Go?

Wat een gedrocht zeg :cold_sweat:

Groet,

Tecco

4 likes

Pak de koepel van een kleine onderzeeër en plak er m et een paar flinke bouten een putdeksel onder?
Wel een eigen en eigenzinnige smoel en leuke stijl, ook qua dial. Maar zelf met de polsen van Arnold Schwarzenegger in zijn top dagen wordt dit lastig…

Die kroon is om het gas aan te draaien?

1 like

Ik dacht eerder aan een soort boorkop als kroon

:joy:

Prima dresswatch :wink:

Als je trouwens even kijkt op het blog ( http://kaventsmann-watches.de/k/blog/ ) zie je dat ze ook 904L gebruiken, dat is dan wel weer wat bijzonder aangezien er niet veel merken dit gebruiken ( Rolex wel ).

after a lot of broken tools, finally finished, Triggerfish TF 904L #1 , fully made of Stainless Steel 1.4539 (AISI 904L), including monobloc dial

Mag ook wel voor 6500 piek

1 like

Mijn god wat een kanon!

Stel je hebt net bijna 30K neergelegd voor je verjaardagscadeau aan je zelf. Je kiest voor een Panerai PAM382 Bronzo en je denkt een hele dikke klok te hebben in brons en je buurman komt met deze naar je verjaardagsfeestje :slight_smile:

Precies. Hierbij vergeleken is die Makara van mij een dresser.

Gelukkig is de kroon op 2 uur geplaatst, draagt wat comfortabeler :smile:

gadverdejakjak

Haalt het niet bij die van mij…

3 likes

haha geweldig :slight_smile:

Ben zelf ook wel aardig in mijn nopjes met mijn Metamec. Draagt kleiner dan de afmetingen doen vermoeden.

5 likes

Je klok is groter dan je haltergewicht in ieder geval :wink:

1 like

Optisch bedrog. Dat haltergewicht van wel 10 kilo :muscle: ligt toch zeker wel 8 meter verder in mijn immens grote werkkamer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Tja, wat heet geïnteresseerd? Ik zou hem never nooit kopen, maar vind het wel een interessant ding om naar te kijken. Mooi is niet het juiste woord, maar ergens werkt het wel, zo met die California wijzerplaat.