KBKRacing

Hallo allemaal,
Enkele dagen geleden viel me via een horlogeforum lid, KBKRacing een prachtige Omega Planet Ocean 600 chronograaf op. Naast een nogal voordelige prijs kon je ook dingen inruilen die in zijn smaak vielen. Door het heen en weer geplaats van foto’s kwamen we er dan beide via de foto’s uit en spraken ergens af om onze horloges te bewonderen en misschien tot een deal te komen. Zo gezegd, zo gedaan. Zoals gebruikelijk was ik als eerste aanwezig en niet veel later kwam KBKRacing ook aangereden. Na onze kennismaking monde ons gesprek al meteen uit naar ervaringen die we beide al hadden mogen meemaken, mensen die we blijkbaar beide ook kende… kortom een gezellige babbel. Zowel mijn horloges als het horloge van hem vielen ons meteen in de smaak en we moesten er dan ook niet lang over nadenken om de deal te sluiten. Natuurlijk was zijn fors horloge veel te groot voor mijn kinderpolsje maar dat zijn we inmiddels wel gewend dat ik nog een halve band over houd na het kleiner maken hiervan. Het inkorten van de band leek me toch meer iets voor een juwelier en wie kon ik dan beter kiezen dan “Schaap & Citroen” in Maastricht. Een beetje beschaamd kwam ik na een afspraak te maken binnen gewandeld want het was reeds de tweede keer op één week tijd dat ik een horloge liet inkorten, waren ze erg vriendelijk en hebben de band ingekort zoals het hoort. Niet gemakkelijk gaven ze toe, dus zelf aan beginnen was uitgesloten! Kortom zowel KBKRacing als de juwelier zijn me meer dan 100% bevallen en deze verkoper raad ik dan ook ten zeerste aan wanneer iemand onder jullie graag zaken wil doen met hem! Top!! Super bedankt en waarschijnlijk tot een volgende keer!!

2 likes

2 likes

Goedenavond, het is de bedoeling dat je de naam van degene van wie je het horloge hebt gekocht in de titel zet. Niet het horloge dat je van dit lid gekocht hebt. :wink: Ik heb hem voor je aangepast.

Insgelijks! Dank voor de leuke deal

1 like