Kédootje chekreege ! ! ! ;)

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=422162

Ziet er goed uit!
Dat model heb ik ongeveer anderhalf jaar terug zelf ook gehad, maar dan met stalen kast zonder PVD, helaas had ik er net eentje waar alles mis mee was, dus die heb ik teruggebracht.
Lekker groot en lekker comfortabel om de pols met de soepele rubberen band, veel plezier ermee! :smiley:

congrats Marc!

Zien we hem straks op de ‘horlogemarkt’? :wink:

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

congrats Marc!

Zien we hem straks op de ‘horlogemarkt’? :wink:

Groeten,

Martin

Wel, dat weet ik eigenlijk nog niet.
Op internet zien het er reusachtige klokken uit, maar irl vallen ze best mee en zijn ze zeer goed afgewerkt !

En die verpakking ! Man, daar kan een olifant op staan ! (tu)

Al bij al vrij impressionant.

Mooi ding man!!!

Markant :wink: (best wel stoer. Zou niks voor mij zijn omdat ik een watje ben met vrouwenpolsen maar waarschijnlijk ben jij een robuuste Belg met polsen als boomstammen.)

mickmo92 Schreef:

Ziet er goed uit!
Dat model heb ik ongeveer anderhalf jaar terug
zelf ook gehad, maar dan met stalen kast zonder
PVD, helaas had ik er net eentje waar alles mis
mee was, dus die heb ik teruggebracht.
Lekker groot en lekker comfortabel om de pols met
de soepele rubberen band, veel plezier ermee! :smiley:

Wel deze werkt echt feilloos. (tu)

Eerst dacht ik dat er iets mis was met de chronograaf omdat de secondenwijzer op 2 over 12 resette ???

Maarja, RTFM doe ik in feite nooit… :smiley:

Toch maar de manual eens bekeken: je kan ( MOET ! )de chronograaf perfect ajusteren na een batterijwissel. De kroon was uitgetrokken, dus in feite zette ik het horloge voor de eerste keer in werking.
Je moet met uitgetrokken kroon mbv een pussher, de secondenwijzer precies op 12 uur zetten en dan gewoon de kroon weer indrukken.

Ik ben absoluut geen fan van rubber banden, maar deze…wow…;'t is bijna een baby-velletje, zoooo zacht ! ( maar wel stevig hoor ! )

En er zit nog es een mooie kalfslederen band bij.

Zo leert een mens weer es een nieuw merk kennen ! (tu)

Aparte klok, heel gaaf (tu)

Gelukkig is die van jou wel goed! Bij mij ging er telkens weer iets kapot en toen het horloge 2 maanden (?!?!?!?!) lang weg was om een losse wijzer vast te zetten en deze een week later weer los zat, was de maat vol na alle andere problemen die ik daarvoor heb gehad. Zo’n beetje alles wat kapot kon gaan, is er ook aan kapot gegaan :stuck_out_tongue: (ik heb het horloge van de vijf maanden dat ik het heb gehad maar 2 maanden daadwerkelijk kunnen dragen). Welder zelf, of eigenlijk de distributeur (BVBA Visaversa) wilde het horloge ondanks alle problemen niet terug nemen of omruilen en zeiden “dan repareren we het toch gewoon weer”(td), Maar gelukkig namen ze het horloge bij de juwelier gewoon terug en heb ik tegen bijbetaling een U-Boat genomen. (Het merk van waaruit Welder eigenlijk is ontstaan als goedkoper merk van U-Boat)

Er kan natuurlijk altijd een slecht exemplaar tussen zitten, maar de after sales van Welder (=U-Boat) waren bijzonder slecht en zelfs een reactie op mijn klachtbrief was ze blijkbaar te veel gevraagd.
Overigens doet mijn U-Boat die uit dezelfde fabriek komt (behalve het uurwerk dan) het wel super! :~
Mijn vader heeft al bijna anderhalf jaar een Welder en die doet het nog steeds prima en bij beide Welder horloges was de afwerking wel heel mooi, dus ik heb gewoon net pech gehad, kan gebeuren. De After sales waren helaas bar slecht.

Apart horloge, gefeliciteerd!

Wow! Wat een vette klok!! Dat lijkt me een leuk WK horloge!

Heb nog nooit een horloge gewonnen. Wel een mooie boeken…

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=406226

marnix_moed Schreef:

Wow! Wat een vette klok!! Dat lijkt me een leuk WK
horloge!

Ik wist niet dat de rode duivels zich gekwalificeerd hadden? :smiley:

dat is zeker een mooie set, prachtig stoer horloge, ik wens je er veel plezier mee(tu)

MartinB Schreef:

marnix_moed Schreef:


Wow! Wat een vette klok!! Dat lijkt me een leuk
WK
horloge!

Ik wist niet dat de rode duivels zich
gekwalificeerd hadden? :smiley:

Ik ben “overgelopen”: ik supporter nu voor ORANJE ! ! ! (tu)

Een volk dat zo’n hart heeft voor horloges, zal ook wel goed kunnen voetballen hé :wink:

helemaal gelijk Marc, vette klok hoor…hou ik wel van…veeeeeeeel te groot voor mijn polsen maar ik zou hem eventueel ook aan de muur kunnen hangen;)
Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd…

Altijd leuk: een horloge winnen. Gefeliciteerd met de aanwinst Marc(tu)

Wat was de aanleiding?

Mooie koffer, Marc.
Breitling ligt me toch meer aan het hart.
Maar een gegeven klok mag je niet in het uurwerk kijken,nietwaar?
Meteen verkopen, amay!!
Groeten
Jack

Tja, persoonlijk vind ik het horloge wel OK, maar mijn echtgenote vind het maar niks :smiley:
Dus mocht er iemand interesse hebben :wink:

Hoi Marc,

Je hebt PB.

Groetjes,

Marc

En PB terug.
Ik ben ook wel in voor een ruil. :wink: