Omdat ik zelf op jacht ben op dit leuke artikel terecht gekomen over de geschiedenis van de Tudor modellen met als kers op de taart een video mer klokjes uit Tudor’s eigen kluis (onder andere prototype sub met burgondy bezel waar de black bay op gebasseerd is)
Bedankt voor het delen.
- Opvallend dat er veel ‘zeer gebruikte’ oude modellen te zien zijn. Ik zou verwachten dat een beetje merk toch tenminste een stuk of 10 horloges per model in nieuwstaat bewaart?
- Een pak, een strik en een natobandje? Sorry hoor…
- Er zitten mooie Tudor’s in de huidige range, maar die snowflake, no thanks
7923
Precies, dat dacht ik ook, wat een armoede…
Geen fashionguru inderdaad. Hij had best een mooi speciaal modelletje aan mogen doen voor de reportage
Al draagt een aap een gouden ring…
Marketing dwingt die arme man tot het dragen van een te groot en te dik duikhorloge bij zijn fijne pak. NATO bandje is verder geen probleem
Mooie reportage. De klokjes zijn om verliefd op te worden:)
Sh*t! Ik had helemaal niet gezien dat er ook Tudor in de titel stond…
Leuk filmpje bedankt! Nooit geweten dat er een donkerrode Submariner heeft bestaan, en dat de Black Bay historisch verantwoord is.
Waar het hart van vol zit…
Dat van de rode bezel was mij ook niet bekend!
Interessant.
Vooral de Tudor Advisor Alarm Watch is mooi door zijn eenvoud
Bedankt voor het delen.
Tudor is niet mijn smaak, maar was wel interessant om te zien. Idd vreemd dat de oude modellen gebruikte versies zijn.
Toch niet zo raar dat die oude modellen gebruikt zijn? Testen en produktontwikkeling indachtig. Ik denk niet dat veel merken van elk model dat ze maken er een paar in nieuwstaat sparen. Soms kopen ze na een tijdje modellen terug uit verzamelingen omdat ze zelf geen exemplaar meer bezitten… De meeste modellen kwamen ook uit de tijd dat een horloge nog meer een gebruiksvoorwerp dan een statussymbool was, das een beetje mijn idee erover…
Tja, wie niet eigenlijk
Grt.