Kekke duiker gezocht (1k)

Zoiets wellicht? Zeker niet uit eigen belang hoor… :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Waarom niet de Crucial hfle?

1 like

afbeelding

Ik woon zelf op 10 minuten van Kijkduin dus kom deze graag een keer bewonderen :slight_smile:

1 like

Of de Alpina Seastrong?

2 likes

Dat is een hele mooie, ook een hele grote plus dat er niet 80x Squale merk en logo op de dial en kast staat. Daar kan ik mij soms wel aan storen bij Squale modellen :slight_smile:

2 likes

Christopher Ward C60 Sapphire?

https://www.christopherward.com/dive/c60-sapphire/C60-40ADA3-S00B0-B0.html

5 likes

16 likes

Oeh, zeer goede keus/aanbeveling!
Prachtig horloge

Zomers, 40mm, 20mm lug width en goede kwaliteit, onder de 1000 te vinden. Alleen geen stalen bezel dan…

Ik ben bang dat én een bandenswapper én een kleurtje op de dial lastig wordt, uit ervaring.

8 likes

Wowsers! Tweede Squale tip, en deze is nog mooier!

-Bezel check!
-Blauwe dial check!
-Mooier wijzers check!

Kost die? Ik zal zo even kijken bij Gnomon.

Yup, deze had ik ook op mijn shortlist staan. Alleen 19mm, weet het niet.

Gezien en getwijfeld. Maar heb al een GS en een Sarb in collectie. Even liever geen Seiko meer om eerlijk te zijn. Of hij moet echt heel vet zijn!

Shit shit shit, die is wel heel vet eigenlijk ja. Ik ga er een nachtje over slapen :slight_smile:

Nee, ik word echt Seiko moe zo. Alleen die @frenk heeft getipt, geen andere Seiko meer guys.

Squale is net de VVD, niet bij te benen at the moment :smiley:

Niet mijn ding helaas, zowel merk niet als dit model niet. Zelfde geldt voor de Aquaracer guys. Die ben ik prolly in drie weken zat en flipperitus is coming for you.

Hey is dat een Chronoris? Leuk horloge wel, maar no rotating bezel no party.

The what now? Moet ik even opzoeken.

Thnx, een Archimede fan ook hier sinds ik de flieger heb. Maar heb het liefst zonder datum, als die dan perse erop moet dan zeker niet op 4! Leuk model, ga ik wel in verdiepen.

Alpina is niet echt mijn ding. Dat zijn van die merken die ik ooit in blacklist heb gezet en daar komt die ook nooit meer vanaf. Ze kunnen hemel en aarde bewegen, maar mij overtuigen ho maar :stuck_out_tongue:

2 likes

Repeat: :grimacing:
CW is niet echt mijn ding. Dat zijn van die merken die ik ooit in blacklist heb gezet en daar komt die ook nooit meer vanaf. Ze kunnen hemel en aarde bewegen, maar mij overtuigen ho maar

1 like

Doe dat nou niet :smiley:

Seiko is net fucking Volkswagen.
Je wilt er geen één, maar uiteindelijk kom je met een “beperkt” budget toch altijd bij hun uit. Beetje no brainer keuze altijd die je maar niet kan ontlopen. Hij is absoluut mooi, maar ik wil niet een horlogedoos met enkel Seiko’s.

3 likes

Cw is een uitstekend horloge voor t geld. Goed, ze hebben geen historie en maybe een lelijk logo… maar blacklist?

1 like

DSC_1023

Squale. Is het blauw, is het oranje? Misschien een beetje van beide.

Squale!

4 likes

Tja tja tja tja. Ik kijk net wat minder naar dat klein merkje op de plaat en zie het horloge meer in het geheel

1 like

Nee, dat is het niet.
Maar ik wil ook eens wat anders proberen. Als ik 100 horloges heb gehad tot zover, zal zeker bijna 70 Seiko zijn geweest.

1 like

Succes :crossed_fingers:t2:

1 like

Deze doen. Lekker fris man :sunglasses:

1 like

Hehe, akkoord.

1 like

3 likes