Zodiac is een gaaf retro merk en net ff anders dan veel mainstream
Hey er zijn wat berichtjes verdwenen?
Blijf ontopic guys 
Stand van zaken atm:
Ik moet bekennen de 1521 @Fate_Amenable_To_Change vind ik het meeste uitschieten. Mooi blauw dial, de Onda blauw? vind ik net wat minder.
Er zit iemand heel hard in dit topic te moderaten terwijl er niks raars gezegd werd? Hmmm.
Maar goed: Mijn argument tegen die nieuwe Seiko’s blijft overeind staan. Die pip op drie zeg. Wow. Afschuwelijk.
No Bem Fala van Lura blijft een fantastisch zomers nummer. Wat betreft die Onda heb je gelijk, ik vind de indices ook storend, eerlijk gezegd. Dan heb ik liever de strakke geprinte pips van de 1521, met de klassieke oranje wijzer.
Al is de plaat wel mooi.
Nee. Die dingen zijn altijd uitverkocht. Da’s zo’n irritant bedrijf. Maken de prachtigste duikers, maar altijd in limited runs zodat je als normaal mens die niet voor de website ligt te kamperen nooit, maar dan ook nooit een fatsoenlijke nieuwe Halios kan scoren. Sorry.
Yuuuup

Die geel en lichtblauwe met stalen bezel.

Alleen is Halios best lastig te verkrijgen of niet?
LOL. Ik vatte hem al niet helemaal 
Ik heb deze bemachtigd, en weer geruild voor een Longines.
Maar als je de nieuwe releases in de gaten houdt kan je wel iets kopen. En voor de andere modellen, geluk hebben.
De Pastel blauwe en gele zou ik zo kopen.
Er stond ongeveer 73x Squale
Dat zijn er nu nog 72.
Maarreh, @Kaan, wanneer bestel je 'm? Die Doxa die @vierport is ook ubercool, trouwens. Maar er zit niks met stalen bezel bij de shortlist.
Hij gaat nu zijn leven wijden aan het vinden van een Halios.
Als de babyblauwe Seaforth gen II met bol glas en stalen bezel gewoon een productiemodel was wat ik gewoon kon bestellen had ik er al lang eentje gehad.
Dat moet ik toegeven.
Nog eentje dan:
Eerlijk is eerlijk, hij zit nu wel in mijn hoofd.

Het lijkt vooralsnog tussen deze en de 1521 te gaan.
De Squale kan ik bij wijze morgen al krijgen, de Halios even uitzoeken hoe wat.
Als er iemand hem heeft en kwijt wil, pm me 
Als je het over die Teddy
hebt, misschien niet hier maar nogal een stoorzender in andere topics.
On topic, deze traska vind ik best kek en zomers
Nee sorry, Glycine, Alpina, MC, Junkers, Junghans. ¡No pasarán!
add: Traska … check!
Dat had ik ook met Halios.
De Seaforth Bronze heb ik toen gekocht, maar eigenlijk wil ik ook de banana yellow of de pastel Blue. Als die ooit voorbij komen koop ik m meteen. Uit ervaring met de Bronze kan ik zeggen dat de maat voor mij ideaal is.
Ik wilde Traska ook net in de groep gooien.
Well spotted, @Proenski.
NTH, anyone? 40mm, 11,8 dik, korte l2l, 20mm lw.
FWIW: Neem. Absoluut. Geen. Baltic. Die spiegelt als een maleier. Ze zijn supertof, maar als je dat niet kan hebben, niet doen.
Ik heb de BB eigenlijk ook een beetje weggedaan om de snowflake wijzers.
Dat was echt het enige wat ik niet mooi vond eraan, voor de rest is de 58 voor mij dan de “real deal”.
Daarom staat de Oris 65 in mijn shortlist. Leuke dial, betere wijzers dan de 58 imo, alleen weer een tikkeltje te saai. We mogen al bijna geen reet doen sinds de corona, laat ik op z’n minst met m’n horloge op de pols een beetje rebels zijn niet?
2e hands kopen. Met jouw flipper tempo een afschrijfkanon.
Oris 65 is een leuk ding… maar veel mindere kwaliteit dan de BB58.