Kekke duiker gezocht (1k)

Mag ik je budget opschroeven naar 3000 ballen, en dan een rebels horloge in signaal-weiss voorstellen wat lume heeft, 200m WR is en zo rebels is dat er geeneens een bezel op zit?

Who’s afraid of red, white and blue?

7 likes

Die NOMOS vind ik om te spugen :nauseated_face:

2 likes

Ben geen brons fan en begrijp ook niet zo goed wat er bijzonder aan is, sterker nog alleen maar veel poetswerk … MAAR het is een Halios :grin:

2 likes

Deze heeft een stalen ( gespoten) bezel inlay met dia shield :grinning_face_with_smiling_eyes: is een heerlijk horloge om te dragen en ook met blauwe plaat te koop.

Seiko SPD serie :+1:

3 likes

Zeker een leuke dial.
Maar kastvorm en lugs doen het niet voor mij bij Nomos.
Gevalletje “once seen cannot be unseen” ofzo iets?

image

2 likes

En die was er bij mij na drie weken weer weg :stuck_out_tongue:

1 like

Tja :grin::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nee een Longines Heritage diver. Het is een compressor kast dus de binnenste ring kan draaien door de bovenste kroon te bewegen. Staat in t blauwe als je wat neer info wil :wink:

2 likes

Beetje boven budget maar ik vind hem heel gaaf :heart_eyes:

We zitten hier niet in het Rolex topic Fate…

3 likes

Heeft iemand Yema al genoemd?
Iets als dit, vaak wel met wat korting te krijgen (edit: je krijgt direct 10% korting op de eigen site)

of dit
2 likes

Elders op het forum:

Ook rebels. Budget wel wat opgerekt, vermoed ik.

Maar serieus, heb je al eens schuin gekeken of er niet wat EPSA/Compressor-achtige dingen met interne bezels zijn? Ik moest heel erg aan Aevig denken, blijkt dat die de dual crown niet meer doen. Wel doet Chip dit nog:

Goed punt. Hebben net een nagelnieuwe GMT en een nieuwe Superman uitgebracht:

3 likes

1 like

Nee doe maar niet.
Yema duikers vallen af door de vastgemaakte bezel. Haal dat ding er gelijk af als je het toch niet mag gebruiken jeez.
En 19mm lug breedte.

Wel ben ik gecharmeerd van de nieuwe Yema Meangraf en sta op de preorder list daarvoor.
En hier komt het, die heeft wel 20 mm lug breedte (yeey).

1 like

De Superman 41 heeft 20mm lugs, FWIW.

1 like

Als budget geen issue zou zijn

Wat mij betreft de tofste duiker :point_down:

9 likes

Met rotating bezel? :smirk:

Die is absoluut tof. Maar @SAT hoor ik nou dat je een speedy wilt ruilen tegen een of andere duikert? Hoorde ik een teddy beertje 99x herhalen :clown_face:

2 likes

Wat is die yema boring…

Doxa 200?

215.30.40.20.04.001. 39,5mm. 6.500,- Ekkies maar.

Wel zomers. Maarreh… 19mm lug width.

1 like