Kekke duiker gezocht (1k)

Wel jammer van de lelijke lume, was voor mij reden hem weg te doen

Zonnestraaltje van me, watsgeburt? We zijn gewoon lekker buiten de doos aan het denken.

3 likes

🤷🏻 Niets van waar.

Ik heb al een paar duikers :+1:

Met de saaiste yema die er ooit gemaakt is. Alle andere zijn toffer.

1 like

De 300mc 41mm en is 6100 ekkies met 21mm lugmaat

Gewoon een bruut ding :ok_hand:

1 like

Klopt, maar ja… TS wil een stalen bezel. De beste superman is voor mij de Superman 39 heritage, gewoon in zwart. Zonder maxi dial, met 19mm lugs en al. :+1:

Ik heb wel deze gevonden via uhrforum.

Alleen vind ik hem zo op de foto’s niet geweldig uitzien.
Kan ook aan zijn foto’s liggen, volgens mij zit ie met de kroon open in zwembad :smiley:

Edit: heb de beste meneer uit Hongarije gevraagd om wat close up fotos te delen.

Pffff :star_struck: zo mooi deze :heart_eyes:

Nu we toch in het stadium zijn beland dat er horloges van meer dan 5x het budget en Yema’s gepost worden:

Absoluut geen bandenswapper. Te groot. Keramische bezel.

Maar wel eens wat anders dan wat er hier standaard voorbij komt en binnen budget.

4 likes

Is dit wat misschien? Anders morgen in het blauwe theater te vinden…

3 likes

afbeelding

8 likes

Heeft wel GMT functie, dus dat is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar toch mooi.

2 likes

Wrom eigenlijk? Is het zo slecht gesteld met Alpina?

Eigenlijk ben je dan klaar hè. Wat een mooi klokske. :raised_hands:

1 like

Heeft ie wel een punt :no_mouth:
(Blijft wel een heel erg gaaf horloge natuurlijk)

Ja bedoel zonder dat de lume opgeladen is, dus dat bruin/oranje overdag (kan even niet op de naam komen hoe dat heet waarbij de lume vintage moet ogen) :grin:

Ik zie het niet 🤷🏻. De lume is top :ok_hand:

1 like

De twee kleuren is wat veel, maar fair enough, het is ook wat spijkers zoeken op laag water.

Is deze Doxa al voorbij gekomen? Ook ietske (60,01%) boven budget maar ik vind m wel erg mooi.

Dat is inderdaad een kwestie van smaak

Verder on topic houden maar :+1: anders kapen we de topic van @Kaan. Is niet de bedoeling

3 likes