Kekke duiker gezocht (1k)

Had gewoon licht of wit moeten zijn

6 likes

Juist zijn charme :ok_hand:

1 like

Eigenlijk is dit alles wat je nodig hebt

Kekke kleurtjes, kekke specs. Van de doekoe die je overhoudt hou je een snorkel tripje.

9 likes

Add to blacklist: Davosa , check!

Nee, ik heb niets met die merken. Dat kan liggen aan de naam, logo of feeling die ik bij het merk (niet) heb. Ja erg rigoureus, maar zo rol ik helaas.

2 likes

Niet teveel aan poetsen joh. Voordeel van deze bronslegering is wel dat de patina traag gaat en de kleur een mooie goude teint heeft.

1 like

Koop die rolex dan.

In de klasse tot 1000 zitten een hoop net-niet merken of spul waar je al voorbij geflipperd bent.

1 like

Die datum zeg.

:rofl:

Zo slecht. Ze zijn bijna karikaturaal aan het worden.

Wees blij dat ze één keuze maakten, man. Kijk nou naar de IWC spitfire. Die mixen witte opdruk en datumschijf met faux patinee lume op wijzers en vier (!) van de indices.

Je reinste kermis.

Tja, als we boven de 1000 Euro gaan grasduinen:

4 likes

3k voor een Nomos :sweat_smile:

Zo vinden wij allemaal wel eens dat er mensen zijn die belachelijke bedragen voor lelijke horloges neertellen.

Kom er maar even in met zo’n foto met zeven horloges op de pols, Ralph, dan zal ik het rijtje even voor je aflopen. :+1: :wink:

Intussen: Prima duikerts, die Nomossen.

12 likes

Wat is er duiker aan dit horloge? Ik zie een lederen band. Ik zie geen duikbezel. Ik zie een afleesbaarheid van niks en ik zie geen lume. Daarnaast zie ik erg dunne lugs en een seconde wijzer zo klein dat ie onderwater niet af te lezen is…
Volgens mij is er niets maar dan ook helemaal niets duiker aan dit horloge. Het feit dat een horloge 200 meter water resistant is en toevallig Crownguards heeft maakt het nog geen duiker.

2 likes

Een rijtje waar menig liefhebber alleen maar van kan dromen :sunglasses::+1:

Een rijtje robuuste onverwoestbare toolwatches waarmee gegooid en gesmijt hoort te worden, die af en toe alleen heel voorzichtig om jouw pols gedrapeerd worden zodat een foto gemaakt kan worden van hun kras- en avontuurloze bestaan…

3 likes

Achja iedereen beleeft de hobby anders. Hoop commentaar op krasloos bestaan maar zodra er een in het blauwe gedeelte staat koopt men maar al te graag van die gekke RLC.

7 likes

Dat klopt :joy::joy:

2 likes

Niet meer nieuw te verkijgen. Wel zomers en kek.

5 likes

Is die verkeerde uitlijning van de datum een designfeature? :hushed:

Heel gaaf horloge! Begin zijn oudere broer ook steeds mooier te vinden, misschien ook nog een optie… perfecte beater lijkt mij, echter geen bandenslet

3 likes

Hahahaha… badend in het zweet wakker worden van die nachtmerrie… Ja, ik ken het. Ik droom soms ook dat ik gespot wordt met een sub. Dagen van de leg.

Ja. Iets met een totaal irrelevante ISO-standaard waar ze halsstarrig aan vast willen houden, en waar ze graag al hun duiker-ontwerpen voor vernaggelen. Ik zou ze met geen stok aanraken.

Als ik Seiko was zou ik het woord “Diver’s” gewoon lekker weg laten.

1 like

Als mijn tante wielen had was ze een fiets.

2 likes

Nee, als mijn tante klootjes had was het m’n oom geweest. :slight_smile: