Ja, nu wil ik er dus 1.
Mooie specs hoor. En mooi dun.
Zekers! Alleen helaas niks over het uurwerk.
Het top-grade Chinese kloon uurwerk loop +/- 30 sec per dag. 
Ja, ik had het gezien. Een beetje horlogemaker kan dat toch reguleren naar een meer acceptabel loopje?
Zit gewoon een Miyota 9015 uurwerk in die horloges van NTH die ik bekeken heb.
Kijk maar onder “Technical”. De volledige spec staat er bij. -5 - +15 sec/dag. Ze geven zelfs netjes aan dat er TriTec lume op de bezel zit en BGW9 op de wijzers en indices.
Het kan niet veel keuriger.
Stijgen ze nog meer in aanzien. 
De rechter heb ik, maar de Doxa charmeert ook!
Exact! Als je er maar mee duikt, zou ik zeggen 
Hoewel fraai is de Sinn 104 geen duiker.
Neuh, maar 200m WR met lume, draaibare bezel, schroefkroon en saffier, daar durf ik wel mee naar het strand.
Flieger of niet, da’s een detail.
Jezus die ziet er strak uit!
Ik ook
Maar TS vraagt om een duiker en daar heeft deze Flieger de verkeerde bezel voor. Strikt gezien.
Een van de mooiste duikers m.i.
Die draaibare bezels hoeft tegenwoordig toch niet meer.
Een horloge wat er niet uit ziet als de generieke duikers maar met een rating van 200 of meer meters vind ik veel mooier en functioneler.
Trouwens nog even iets anders, waarom zet Seiko altijd divers in het meervoud op de wijzerplaat, dat heb ik altijd raar gevonden.
groetjes Lenno
Iedereen om mij heen vindt deze ook geweldig, maar mij doet ie niets. Hij oogt mij iets te druk en de twee kronen is ook niet mijn ding.
Certina, muaah ben er niet weg van. Is echt een typische saaie lullen desk diver imo 
Ik ga heen en weer tussen Halios en Squale momenteel. Ben er nog niet helemaal uit.
Mijn save play is de Oris 65, lekker op een tropic.
Ja 
we zijn er bijna 
Zodiac Super Sea Wolf
Specs:
- Case: Polished and Brushed steel
- Dial: White
- Movement: STP 3-13
- Complication: Date
- Winding: Automatic
- Lens: Domed Sapphire
- Strap: Rubber strap
- Water Res.: 200M