Ken je het gevoel, ik mis je?

Mijn Omega is naar de horlogemaker voor een servicebeurt. Dit horloge heb ik de afgelopen 15 jaar moeten missen. Maar eerlijk is eerlijk ik mis het horloge nu echt wel.

Hebben jullie die ook bij een horloge?

7 likes

Nee, zij missen mij.

3 likes

Ik heb vaker het gevoel als je iets wil hebben en het is eens je bezit wil ik er weer vanaf. Dus echt missen nee. Maak regelmatig horloges en heb vanalles. Maar nooit echt lange liefde. :shushing_face:

Soms is het goed om even iets te (moeten) missen. Dan is het extra fijn wanneer je het (weer) hebt.

2 likes

Ja. Ik mis mijn omega’s eigenlijk ook.

:grin:

Ja, had mijn horloge net een dag. Daarvoor al een keer na bezichtiging voor herstel wachten. Maar bij het herstel bleek na en dag iets fout te zijn gegaan wat zich liet zien. Dus moest I nu iets meer als 3 weken geleden terug.

Nu in totaal 24 uur bij me gehad en 6 weken wachten. Hopelijk deze of komende week bericht. Verbintenis op het eerste gezicht.

Ik zou na 15 jaar wel informeren bij betreffende horlogemaker wat de status is.

23 likes

Inderdaad. Zoals het er staat is die omega al 15 jaar bij de service.

@eriks1805 zou het vast niet zo bedoelen :laughing:

Soit. Ik heb een aantal horloges om te wisselen. En dat doe ik dan ook, juist omdat ik een ander model ‘mis’.

:sunglasses:

1 like

Wel balen ook, je horloge had toch een recente service gehad in Engeland oid?

1 like

Ik mis ook nog n PP, AP, VC :upside_down_face:

Maar snap wat je bedoelt. Ik denk dat dit mede ook dat geflipper veroorzaakt.

Zelf vang ik dat op door mn horloges naar de kluis te brengen. Bij dat gemis weer es n keertje ophalen. Dat houdt de… ‘spanning’ er n beetje in ipv elke dag v wat je nu weer es om de pols doet.

Wel opletten dat sinds corona bij de DNK sommige aangepaste openingstijden hebben. Stond er n keer voor niks aan de balie. Tegen n toeslag zou ze me wel binnen mogen laten :man_facepalming:

2 likes

Klopt maar voor de zekerheid toch even na laten kijken of het allemaal goed is. Kosten vallen reuze mee en dan weet ik zeker dat ie perfect is.

Als ik de ene Omega mis pak de andere!

1 like

Alleen bij oma’s, niet bij Omega’s.

? :face_with_raised_eyebrow:

Ah, enkel een nakijkbeurtje? Of doe je volledige service weer?

Nee enkel nakijken.

Je mist ze als kiespijn zeker :innocent:

1 like