Kennen jullie deze al?

heel apart…heel duur helaas

http://www.urwerk.com/watches_202_themovie.asp

Heb eens mogen spelen met 2 exemplaren. Erg gaaf maar inderdaad redelijk onbetaalbaar.
Maar zoiets vind ik wel gaver dan welke patek dan ook.

Jawel, erg apart, maar inderdaad buiten bereik!

had er al eerder een kijkje genomen, maar het is not my cup of tea:)
Steef

Zeer futuristisch, maar niet mijn smaak en ook niet geschikt voor mijn portemonee.

Ben een nieuwe member, over welk horloge praten jullie nu, ik zie geen afbeeldingen.

Gr. Erico

Erico Veer Schreef:

Ben een nieuwe member, over welk horloge praten
jullie nu, ik zie geen afbeeldingen.


Zie het bericht van PD en druk op de link aldaar

Bedankt voor de uitleg. Is het zo dat de persoon die een onderwerp opent, een bijlage of een filmpje plaatst, zodat de personen die aan de discussie willen deelnemen op het eerste bericht zich kunnen refereren?

Tot slot, als ik aanvink "Stuur reacties door via e-mail "dat alle discussie deelnemers deze mail lezen, of alleen de persoon aan wie je een replay geeft.

Heel bijzonder, maar niet zo direct mijn smaak. Overigens vind ik die animatie wel helemaal te gek! (tu)

Hallo Erico,

Welkom op dit forum. Ik hoop dat je het naar je zin krijgt op dit leuke horloge forum. Het is prettig als je je even in een ‘nieuwe discussie’ voorstelt;) Als het kan… liefst met foto’s (van je horloge natuurlijk:)).

"Stuur reacties door via e-mail "?? Waar staat dat eigenlijk:). Normaal als ik op een berichtje reageer dor ik dat gewoon (voor mij gewoon) met de optie ‘reageren’ onderaan de post. Een emailtje stuur ik alleen als ik iets tegen iemand prive wil zeggen.
Maar ik denk dat ik alle opties van dit forum nog lang niet ontdekt heb:)