Kennen jullie deze ?

Uhrwerk Uhr-110 Torpedo

Deze ?

KLIK!

Respect voor de complexheid maar vind het 10x niks :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ziet er apart uit maar niet mijn ding. Die zal iig geen chinese namakers gaan krijgen :grinning:

Typisch een design ding.
Schitterend in design maar ik zou koppijn krijgen als ik de tijd wil aflezen…

Ik vind het maar een raar hok

Afschuwelijk.

In China maken ze alles na :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi gemaakt natuurlijk maar niet echt een horloge, meer een tijd waarnemingsinstrument of zoiets, wel leuk om naar te kijken hoe alles beweegt.

groetjes Lenno

Mijn ogen bloeden als ik de tijd wil aflezen :stuck_out_tongue:

Niet draagbaar volgens mij, wel knap gemaakt.

Iets voor in een S.F. film?

Laat ik dan de eerste zijn die het wel mooi vind :slight_smile: Tijd aflezen gaat best volgens mij.

Zeer geavanceerd, maar je steekt er mijns inziens geen ogen mee uit, of het zou fysiek moeten zijn…

2 likes

Moolkeesje ?? dat is lang geleden. :sunglasses:

gatver hier moet je van houden en dat doe ik niet :smile:

Dit willen ze in een geavanceerde duikboot niet eens gratis inbouwen…dit gaat nergens over… :smirk:

Kapotgereden personenweegschaal aan een bandje ?

Die is echt foeilelijk…

Doe even een plaatje als je zo’n topic start. Anyway, zag dat iemand
anders inmiddels ā€˜de moeite’ heeft genomen en heb 'm ook maar even
geGoogled. Tja, spectaculair is ie zeker. Maar imho ook wel heel erg
lelijk. Logisch, natuurlijk. Wat mag je voor $ 80.000 ook verwachten…

Ik vind ze alles behalve lelijk. bij Urwerk doen ze gewoon alles anders…en dan kom je automatisch op een heel andere vorm uit…

ā€œvergeet alles wat je weet over horloges, als je een Urwerk om de pols doetā€.

1 like

Vind t gaaf gemaakt. En zo knap zullen ze t in China niet namaken. Wel hebben ze blijkbaar iets wat er enigszins op lijkt. Google t maar, want linkjes plaatsen mag niet.

Overigens kwam ik ook sevenfriday tegen… Versies met n miyota, maar ook varianten met n batterijtje erin…