Misschien hebben jullie wel eens de survival show van Bear Grylls gezien op discovery, Bear draagt vaak een breitling emergency echter via zijn website kwam ik op een ander horlogemerk dat hij promoot, vrienden van hem… http://www.bremont.com/home.php
Zo te lezen best kwalitatief hoogstaand horloge…helaas geen prijzen kunnen ontdekken, schijnen ook in gelimiteerde oplage gemaakt te worden.
Zelf vind ik de BC-F1 wel aardig, en dan, voor de verandering, met die foute zalmkleurige wijzerplaat.
JAAAA!
Charlie Boorman die o.a. met Ewan McGregor op motoren rond de wereld rijdt in verschillend BBC-series, heeft er bijna altijd eentje om. Grootse reclame voor het merk. In GB gaan al stemmen op om James Bond in zijn volgende film een Bremont te laten dragen ipv een Omega. Zal niet lukken vanwege contractuele verplichtingen.
Wil je meer lezen over Bremont, surf dan eens naar http://www.atgvintagewatches.com/
Je ziet daar een button ‘forums’. Daar zit ook een Bremont forum onder. Neem er wel de tijd voor: als je op de site van Alistair Gibbons bent aangekomen, duurt het wel een tijdje voordat je weer verder klikt. Kijk vooral eens bij ‘watches sold’(7 pagina’s met horloges - mijn Nivada komt ook bij hem vandaan). Genieten geblazen!
Ik heb nog niet eerder van dit merk gehoord maar ik moet zeggen dat ik de hele lijn van dit merk toch wel mooi vind.
Ik ben alleen net zoals jij wel benieuwd naar de prijzen,weet/heeft iemant een link ???
op watchuseek zie je ze veel adverteren en worden ze ook veelvuldig besproken. Ze worden in één adem genoemd met Omega en Ball. Weet niet of dát terecht is maar zijn wel mooi!
Ben 2 weken geleden naar New Castle geweest en na wat mailverkeer bij Richard Sinton juweliers belandt . Deze juwelier is oficial dealer van Bremont en ik heb daar alle modellen gezien en omgehad en nu is het geldsparen begonnen want ik ben helemaal verkocht ! wat een schitterende horloge’s , afwerking stijl en het gevoel . Hoop er in het najaar weer heen te gaan en dan terug te komen met de ALT1-P
Bovendien is deze foto van de rechterkant genomen zodat het lijkt of de wijzers en bezels niet in een lijn staan ! Er is Bremont teveel aan gelegen om zulke amateuristische missers te maken !!!