Kennen jullie dit merk al?

Misschien hebben jullie wel eens de survival show van Bear Grylls gezien op discovery, Bear draagt vaak een breitling emergency echter via zijn website kwam ik op een ander horlogemerk dat hij promoot, vrienden van hem…
http://www.bremont.com/home.php

Zo te lezen best kwalitatief hoogstaand horloge…helaas geen prijzen kunnen ontdekken, schijnen ook in gelimiteerde oplage gemaakt te worden.
Zelf vind ik de BC-F1 wel aardig, en dan, voor de verandering, met die foute zalmkleurige wijzerplaat.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden…

Nooit van gehoord, maar zitten wel leuke modellen bij.
De pas uitgebrachte duiker lijkt me wel wat.

Gr,

Ron.

Mooie horloges,
dit merk ga ik zeker in de gaten houden,alhoewel ik nog geen prijzen heb kunnen ontdekken.

gr Ron

Ziet er leuk uit, zie bear eigenlijk altijd met zijn breitling emergency om op tv

Prijzen zijn niet mis hoor. Maar ze zijn wel leuk.

Mooie horloges.

Mooie en handige website ook. (tu)

JAAAA!
Charlie Boorman die o.a. met Ewan McGregor op motoren rond de wereld rijdt in verschillend BBC-series, heeft er bijna altijd eentje om. Grootse reclame voor het merk. In GB gaan al stemmen op om James Bond in zijn volgende film een Bremont te laten dragen ipv een Omega. Zal niet lukken vanwege contractuele verplichtingen.

Wil je meer lezen over Bremont, surf dan eens naar http://www.atgvintagewatches.com/
Je ziet daar een button ‘forums’. Daar zit ook een Bremont forum onder. Neem er wel de tijd voor: als je op de site van Alistair Gibbons bent aangekomen, duurt het wel een tijdje voordat je weer verder klikt. Kijk vooral eens bij ‘watches sold’(7 pagina’s met horloges - mijn Nivada komt ook bij hem vandaan). Genieten geblazen!

Menno

Ik heb nog niet eerder van dit merk gehoord maar ik moet zeggen dat ik de hele lijn van dit merk toch wel mooi vind.
Ik ben alleen net zoals jij wel benieuwd naar de prijzen,weet/heeft iemant een link ???

Groet,

Aviator

Ja, ik had de site al eens gezien, leuk om als voorbeeld vliegtuiginstrumenten te gebruiken.

Mijn beste,

‘Bremont’ was voor mij tot dusverre een onbekend horlogemerk.
Doch daar is nu dus verandering in gekomen. Prachtige horloges.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

op watchuseek zie je ze veel adverteren en worden ze ook veelvuldig besproken. Ze worden in één adem genoemd met Omega en Ball. Weet niet of dát terecht is maar zijn wel mooi!

pfff…ver boven mijn budget:(

Bedankt voor de link kende het merk nog niet.

Het is inderdaad een leuke nieuwkomer, het is alleen jammer dat het weinig nieuws onder de zon is. De duiker kan me wel bekoren

Ik krijg er wat het fortis gevoel van (horlogemerk dan he), maar dan houd ik het toch liever bij Fortis.

Super Horloge’s !!!

Ben 2 weken geleden naar New Castle geweest en na wat mailverkeer bij Richard Sinton juweliers belandt . Deze juwelier is oficial dealer van Bremont en ik heb daar alle modellen gezien en omgehad en nu is het geldsparen begonnen want ik ben helemaal verkocht ! wat een schitterende horloge’s , afwerking stijl en het gevoel . Hoop er in het najaar weer heen te gaan en dan terug te komen met de ALT1-P

voor dat geld mogen ze de wijzers en hun bezels wel eens beter uitlijnen!

I.d.d. Stony, zo goed had ik het nog niet bekeken…slordig hoor, misschien zijn ze niet allemaal zo:-)…maar goed, ik kan hem toch niet betalen.

Dat heeft te maken met de draaiende binnenring en heeft niets met uilijnen te maken !!!

Bovendien is deze foto van de rechterkant genomen zodat het lijkt of de wijzers en bezels niet in een lijn staan ! Er is Bremont teveel aan gelegen om zulke amateuristische missers te maken !!!