Kennen jullie het ook?

Toffe technologie, tikje groot, al hebben ze de laatste jaren een inhaalslag gemaakt qua dikte.

Voordat ik me met horloges bezig hield absoluut. Tegenwoordig ben ik veel, veel selectiever bezig. Een impulsaankoop is minimaal twee a drie dagen zoeken, wikken en wegen, zoals recentelijk bewezen.

Titanium. Wat licht voor zo’n klatser!

7 likes

Beter! Mooi ding, heb er helaas echt te kleine polsen voor anders wilde ik ‘m ook!

1 like

Supergaaf horloge. :+1:

1 like

Dit soort aankopen ken ik, maar zijn zo impulsief.
Volgende week staat ie in het blauw en verlies je er op. Vanaf morgen ga je hem minder dragen omdat je twijfelt en hem niet wilt beschadigen…

Want onderaan de streep weet je dondersgoed, dat ie gewoon te groot is voor je pols :joy:

2 likes

Euhhhh… :see_no_evil::kissing_heart:

Ben stevig onder de indruk van de afwerking.
Echt vele malen hoger dan ‘de normale’ Seiko’s.
Je betaald dus niet alleen voor de techniek, wat ik eerst altijd dacht.

3 likes

8 likes

Waarom maken ze die dingen in de grootte van satelietschotels? Ik wil niet weten hoe dit lijkt op de pols van de gemiddelde Japanse gentleman.

3 likes

Wat dacht je van elke echtgenote of vriendin :joy:

1 like

Geweldig horloge, afwerking is subliem en de coating zorgt dat het weinig krast. Die van mij draag ik regelmatig en gaat niet de deur uit.

Allerleukste is om op vakantie te gaan naar een locatie waar het tijdsverschil groot is :slight_smile:

Weet van verschillende ADers dat het geen hardlopers zijn dus goed dat je een goede deal hebt gefixt!

1 like

Veel plezier met je Astron, ben erg tevreden over de mijne ( is denk ik geen blijvertje, daarvoor flipper ik te veel) draagt erg prettig.

4 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier met deze alleskunner.

1 like

Zijn ook net mensen he :wink: haha

2 likes

Met het turnen van Epke is hij natuurlijk ideaal om te dienen als watch-winder…

2 likes

Geniet van die nieuwe aanwinst.

1 like

Heel herkenbaar helaas…!
Deels op weg om een DJ36 te realiseren, of toch een Colt 41mm blue dial.

Toen kwam er een PB binnen met een mooie deal voor een Sarb017 welke ook hoog op het lijstje stond maar eigenlijk totaal niet de bedoeling was, en ja een dag erna kom je een leuke Cocktail time presage met blauwe dial tegen… 1+1 = 2 …

1 like

De miniaturisering van GPS is van behoorlijk recente datum. De nieuwste Astron is al weer 30% gekrompen.
Ik vind ze ook (nog?) te groot. Maar mooi afgewerkt zijn ze zeker.

Band effe op maat gemaakt.:sunglasses:

8 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst.

Gevoelig voor goede deals ben ik zeker, maar probeer heel selectief te zijn als het gaat om horloges. Aangezien ik nu vooral aas op J modellen kom ik irl geen deals tegen.

2 likes