Toffe technologie, tikje groot, al hebben ze de laatste jaren een inhaalslag gemaakt qua dikte.
Voordat ik me met horloges bezig hield absoluut. Tegenwoordig ben ik veel, veel selectiever bezig. Een impulsaankoop is minimaal twee a drie dagen zoeken, wikken en wegen, zoals recentelijk bewezen.
Dit soort aankopen ken ik, maar zijn zo impulsief.
Volgende week staat ie in het blauw en verlies je er op. Vanaf morgen ga je hem minder dragen omdat je twijfelt en hem niet wilt beschadigen…
Want onderaan de streep weet je dondersgoed, dat ie gewoon te groot is voor je pols
Ben stevig onder de indruk van de afwerking.
Echt vele malen hoger dan ‘de normale’ Seiko’s.
Je betaald dus niet alleen voor de techniek, wat ik eerst altijd dacht.
Heel herkenbaar helaas…!
Deels op weg om een DJ36 te realiseren, of toch een Colt 41mm blue dial.
Toen kwam er een PB binnen met een mooie deal voor een Sarb017 welke ook hoog op het lijstje stond maar eigenlijk totaal niet de bedoeling was, en ja een dag erna kom je een leuke Cocktail time presage met blauwe dial tegen… 1+1 = 2 …
De miniaturisering van GPS is van behoorlijk recente datum. De nieuwste Astron is al weer 30% gekrompen.
Ik vind ze ook (nog?) te groot. Maar mooi afgewerkt zijn ze zeker.
Gevoelig voor goede deals ben ik zeker, maar probeer heel selectief te zijn als het gaat om horloges. Aangezien ik nu vooral aas op J modellen kom ik irl geen deals tegen.