Kennen we deze duiker al?

Had 'm hier nog niet gezien. De ‘Diver One’ van Vertigo Watches. Leuke blauwe duiker van deze microbrand. Lijkt op dit moment nog het enige model in het assortiment. Myiota automaat, screw in crown, scew down case back, 300 meter WR en zeer scherp geprijsd…

http://www.vertigowatches.com/home/en/

Man, het is zo heerlijk hoe gemakkelijk je tegenwoordig foto’s in je topic pleurt! : ) Haha, dus hier komen er een paar…

O.k., dat waren er niet een paar… :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar best leuk ding, toch? Ik wil er nog wel een blauwe duiker bij. Dus, wie weet!

6 likes

Ik heb er op FB al kennis mee gemaakt en dat voor een prijs van € 170,-…heeft zelfs saffierglas

1 like

Nee die kende ik nog niet. En €170,- is geen geld. Ga me er morgen maar eens wat meer in verdiepen. Bedankt voor de tip.

Tof ding! En dat voor die prijs…

Miyota 8215 met gratis second hand stutter

Prachtige klok!!
Gefeliciteerd!!! :smile:

Het is zeker een mooi exemplaar !
persoonlijk vind ik de wijzerplaat te druk , met al die strepen.

Maar voor dat geld, … Schitterend .
Pieter.

Alleen tussen de 12 en 24, valt best mee dus.

Leuk horloge, in een leuke prijsklasse.

Mooi!

En voor die prijs…top!

Inderdaad, het is niet het meest verfijnde uurwerk, maar ieder andere automaat zou de prijs teveel hebben opgedreven.

Ach, hele hordes microbrand horloges hebben hun eerste stappen op de markt gezet met een Miyota 8215, denk aan Magrette en Boschett.

Beetje 13 in een dozijn, maar die prijs maakt een hoop goed.

1 like

Kon de exacte afmetingen even niet vinden. Maar ik schat zo’n 44mm en misschien 50 mm lug-to-lug.
@EricPP: Ja, saffierglas zit er ook nog in.
@ Hamari: Graag gedaan!
@Selie: Nou ja, het is in ieder geval geen Subkloon. Dat scheelt al. :stuck_out_tongue_winking_eye: En met duikershorloges is het imo net als met muziek: alles is al een keer gedaan.

1 like

42mm zonder kroon, ruim 12mm dik en 49,8mm lig tot lig, lekker compact dus.

Gaaf klokje! Zeker leuk voor die prijs.

Mooie duiker voor dat geld!!

2e Hands gestuiter? :yum: