Kennis gezocht

Goedendag beste lezers.

Ik heb recent een techno by jpm watch bemachtigd. Ik heb helemaal nul verstand van edelmetalen en horloges. Dus overweldigend van de steentjes en het opzichtige van de klok zelf. Nu kan ik er heel weinig over vinden stond een topic hier op het forum die me enigszins goed heeft geholpen. Maar nu zou ik echter willen weten. Valt er op het horloge kenmerken te vinden of nummers zodat ik informatie kan achterhalen.
Het is ook niet gestolen ik heb het van een een kennis overgenomen en deze beste man is het type meneer dat de volle Mep betaald en korting is al te min. Maar na de aankoop dacht ik maar hoe krijg ik een certificaat erbij. En denk na deze post is wel duidelijk dat ik nog heel groen ben achter de oren. Zou iemand mij op weg willen helpen hoor graag van iemand

Mvg. Stan

1 like

techno? jpm? fotos?

1 like

Dag Stan,

Je hebt geluk dat de eigenaar van het merk hier op HF zit! Ik zal hem even taggen aangezien je nog geen pb’s kan versturen en dan kun jij je vragen direct aan hem stellen.

Ik denk niet dat @JPM te beroerd is om een nieuw certificaat naar je op te sturen.

Groetjes,
Han

20 likes

:joy:

Wel een uitgesproken smaak…

http://www.jpmjewelry.com/Jewelry/category/2815

3 likes

Jur, ik wil mijn forumnaam veranderen :unamused:

@New2wachtes Ik kan je helaas niet helpen. Ik had tot een minuut of vijf geleden nog nooit van het merk gehoord. Succes met je zoektocht.

18 likes

Ik denk dat je die vraag het beste kunt stellen aan het bedrijf zelf.

http://www.jpmjewelry.com/ en dan klikken op Contact us.

1 like

Ben geschrokken van de hoeveelheid reacties in zo korte periode. Dankje en dank jullie allen ga met plezier alles even doorlezen

2 likes

1 like

Wat ben je nodig om een nieuw certificaat te verkrijgen zodat ik alles kan aanleveren ? Hoor graag van je

Hij wilt jou als intermediar @HanDavinci :smiley:

4 likes

Snap ik wel. Zelfde smaak.

8 likes

ja @HanDavinci wat heb je nodig? :rofl: je hebt daar vast wel een mannetje voor

1 like

Jezusmina. Hoeveel karaat is dat? 20 in totaal?

Ben je multimiljonair?

2 likes

Hu, dat ziet eruit alsof er een AP is verkracht door een Panerai op een grindpaadje.

5 likes

Creditcard gegevens, geboortedatum en je BSN-nummer, dan is het wel mogelijk

1 like

Sounds like a scam ? Naar zou dat moeten dan ?

1 like

cuz it is! :joy:

1 like

Ik denk dat je nog heel veel flauwe reacties kan verwachten, maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat je veel zal hebben aan de kennis van hier, het is niet wat je wilt horen maar het is niet een erg begeerd horloge onder liefhebbers en ik denk daarom ook niet dat het extreem veel uit maakt of je een certificaat erbij zal kunnen krijgen. (Wat naar mijn mening onwaarschijnlijk is aangezien merken niet erg happig erop zijn om dit na aanschaf nogmaals te verstrekken)

@New2wachtes Gezien je reactie ná het antwoord van HansvR heb je er volgens mij overheen gelezen. Wat Hans zegt is je enigste optie; contact opnemen met het bedrijf zelf. Succes!

1 like

Originele papieren misschien niet meer. Soms is dat volgens mij eenmalig bij uitgifte.
Maar sommige merken willen volgens mij wel een certificaat geven, al dan niet na inspectie of onderhoud. Is wel meer iets wat je volgens mij bij vintage tegenkomt.
Kweenie hoe techno daar in staat.
Denk ook beste direct contact opnemen met t merk.

1 like