Kennis maken: Javier15

Hoi allemaal,

Ik wil graag even kennis met jullie maken, dus bij deze. Ik ben Javier, 27 jaar en heb vrij recent mijn liefde voor horloges ontdekt.

Continu kwam ik berichten tegen van dit forum op internet en merkte dat ik ze steeds wilde aanklikken om het desbetreffende horloge te bekijken, of te lezen waar jullie het allemaal met elkaar over hadden. Het wekte mijn interesse en ik denk dat ik hier heel veel plezier kan beleven en daarbij veel kan leren over horloges etc.

Een account aanmaken, was natuurlijk de volgende logische stap, dus hier ben ik. Een jonge, nieuwe horloge enthousiast, die benieuwd is naar alles wat met horloges heeft te maken en daarbij wat dit forum te bieden heeft.

Met vriendelijke groet,

Javier

46 likes

Hey hoi :wave: Welkom Javier!

1 like

Welkom Javier. En pas op! Het horlogevirus is besmettelijk. Veel leesplezier.

2 likes

En of het horlogevirus besmettelijk is, heb er al 4🙈

1 like

Wij zijn dol op foto’s :grin:

1 like

Ik ben klein begonnen en ben momenteel aan het oriënteren, voor een iets grotere investering. Ben aan het kijken naar zowel Citizen als Seiko☺️

13 likes

Welkom hier :blush:

1 like

Welkom en veel plezier op het mooie HF.

1 like

Bedankt voor de warme ontvangst allemaal☺️

Veel plezier op dit forum en welkom natuurlijk.

1 like

Welkom op HF Javier. Met Citizen of Seiko ga je altijd een goede keuze maken :+1:t2:

1 like

Dankjewel, goed om te weten☺️ Heb gemerkt, dat ik ook wel wat voel voor vintage horloges, dus ben dat een beetje aan het ontdekken.

Welkom op het HF! Leuke kleine collectie.

1 like

Dankjewel!:grin:

Wel voorzichtig zijn met kopen. Bij voorkeur uit het blauwe deel hier van betrouwbare HF leden. Vermijd Marktplaats en Catawiki!

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Bedankt voor de tip, dat is goed om te weten!

1 like

Dankjewel😁

1 like

Vanwaar catawiki vermijden?

Welkom op dit forum, Javier!

Ken je dat liedje, eat, sleep, watch (rave) , repeat?

Ik hoop dat jou dat bespaard blijft. :sweat_smile:

Veel lees en leerplezier!

2 likes