Dankjewel, ik zelf ookš
Hartelijk dank!
Welkom hier bij HF !
Veel leesplezier.
Welkom!
Welkom!
welkom, het kan je geld kosten op zoān forum
Welkom
welkom, en veel plezier hier.
Welkom in het huis der horlogegekken!
Welkom op dit leuke en leerzame forum, Javier!
Om meteen maar even een mogelijk misverstand uit de weg te ruimen: In je introductie zeg je āben momenteel aan het oriĆ«nteren, voor een iets grotere investeringā. Als je daarmee een investering in kennis en plezier bedoelt, prima! Als het gaat om een investering die financieel rendement moet opleveren: denk nog maar eens goed na, want dat is in de huidige horlogewereld hetzelfde als een witte raaf: die zijn uiterst zeldzaamā¦
Welkom!!!
Welkom hier
Welkom Javier!!
Zo bedoelde ik het ook inderdaad niet. Dat heb ik niet goed geformuleerd. Ik ben op zoek naar een nieuwe aanwinst voor mijn collectie. Heb mijn oog nu op een Citizen NH9131, met waarschijnlijk de blauwe wijzerplaat en de open heart. Wil deze binnenkort even in het echt gaan bekijken denk ik. Scherp gezien van je trouwens bedankt!
Welkom bij de club Javier
Citizen is een goed merk en een mechanisch horloge van dat merk voor die prijs is zeker geen slechte koop.
Maar denk nog wel even goed na over dat open heart. EĆ©n van de eerste ābetereā horloges die ik kocht was ook een open heart (een OriĆ«nt Star) en daar heb ik inmiddels spijt van. Het lijkt leuk om dat mechanisme zijn werk te zien doen terwijl je het horloge draagt, maar in de praktijk gaat het snel vervelen en als je het ooit wil verkopen blijkt het een afknapper te zijn.
Maar experimenteren bij het opbouwen van een collectie is ook leuk en leerzaam.
Bedankt voor je reactie, goed om te weten dat Citizen in ieder geval een goed merk is om naar te kijken en ik neem je advies zeker in overweging.
Welkom op dit leuke forum. Ik ben benieuwd hoe jouw collectie er over een jaartje uitziet. Meestal begint het pas Ć©cht āfoutā te gaan als mensen zich hier aanmelden Met Seiko en Citizen koop je goede horloges. Neem rustig de tijd om eerst goed rond te kijken.
Veel plezier hier