Kennismaken en een vraag.

Al jaren hebben horloges mijn liefde en heb er dan ook heel wat gehad. De grote liefde ging vooral uit naar Breitling in het algemeen en de Navitimer in bijzonder. Aangezien dit kostbare horloges zijn had ik mij erbij neergelegd dat dit niet voor mij weggelegd zou zijn. Inmiddels ben ik al 33 jaar getrouwd met een geweldige vrouw welke begrip heeft voor mijn passie en op ons 30 jarig jubileum kreeg ik, tot mij grote verrassing, een Navitimer World cadeau. Sindsdien hebben horloges als maar meer mijn

13 likes

image

Waarschijnlijk heb ik dit alles nog niet door en ben nog niet helemaal klaar met mijn verhaal.
Samen gevat komt het hier op neer dat ik inmiddels mijn eerste klokjes zelf heb gerepareerd en ik in mei een seminar volg om zelf een horloge te maken

15 likes

Je bericht is vroegtijdig afgebroken. Wel kan ik alvast zeggen: de Navitimer… hmmmmmmmm!

:+1: :smile:

Ik hoop wel positief.

1 like

Welkom en wat een mooi cadeau!

Welkom

Ron, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom Ron ! Je hebt een pracht vrouw dat ze je zo’n prachtig kado geeft voor jullie jubileum !
Veel plezier hier !

Welkom, Ron. En vertel later ook aan ons wat je allemaal aan horloges repareert en welke mechanieken ze hebben. We wachten af!

Welkom Ron!

Welkom Ron en wat was je vraag?

Mijn beste,

Van harte welkom Ron, binnen de contouren van dit robuuste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :grin:

Welkom op het Horloge Forum, veel plezier hier en met je nieuwe (3-jarige😀) Breitling!

Ik probeer meer foto’s te laten zien maar dat lukt mij niet. HELP!

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Hallo Ron, welko

1 like

m op het forum

2 likes

gewoon in nieuw antwoord weer fotos zetten