Zo dan. Veel horloges gekocht en verkocht. En daarmee gestopt omdat de horloges stiekem steeds wat duurder werden maar vooral het verkopen steeds minder leuk werd. Een paar keer een nare ervaring met een koper, thuis waren ze er daardoor ook klaar mee. En terecht.
Mijn eerste “echte” beater was een Tissot Le Locle, automaat met een witte wijzerplaat. En gelukkig nog in bezit Vele andere horloges kwamen en gingen weer. Ik kocht vooral wat ik mooi vond, met een voorliefde voor de automaat.
Na een digitale dwaling nu toch echt weer verk(n)ocht. Onverwacht. Door een einzeiger. Meestal vond ik de Meistersingers te ‘dressy’ maar de eenvoud bleef intrigeren. De Metris is door de specs voor mij op dit moment de perfecte toolwatch én fantastisch met de verschillende banden. Zeer comfortabel op nato of leer. Met dank aan 2 HF-leden, back on track.
Dank jullie wel voor alle prachtige verhalen, nieuwe aanwinsten, bespiegelingen en ideeën op dit mooie forum. Ik ga mijn best doen een bescheiden bijdrage te leveren. Bij deze de eerste aanzet en kennismaking. Mvg, Anthony.