Kennismaken

Hallo Mede forummers,
Ik ben al een tijdje actief op dit forum en ik blij dat dit forum bestaat!!
Ik heb nog niet de tijd genomen om me even voor te stellen. Ik ben rond de 50 en het virus heeft echt bezit van me genomen… mijn vrouw is er niet zo blij mee haha.
ik heb een leuke collectie, tenminste dat vind ik, en zit onderhand al op 7 horloges de laatste die nu onderweg is, is de steinhart ocean one(poor men Rolex).
Mijn grail is de Omega Seamaster Diver 300m 41mm maar daar moet ik nog een keer met mijn ega over onderhandelen pffff…
Mijn hobby beperkt zich tot het wisselen van straps en een bezel wisselen. Het volgende wat ik ga proberen is het wisselen van een glas op mijn Seiko SKX007J.
keep up the good work
Tom.

22 likes

Welkom op HF, en veel plezier hier!

O ja, we zijn hier gek op plaatjes … :slight_smile:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom, veel lees en postplezier en wellicht zien we over een tijdje een mooie Seamaster langskomen!

1 like

Welkom Tom.

1 like

Welkom!! En hier ook benieuwd naar de plaatjes!!

1 like

Welkom, Tom!

1 like

Mijn beste,

Tom, van harte welkom bij deze enthousiaste club van Horloge-Passionisten!!
Ik wens je hier een aangename tijd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom, Tom! Waar blijven die foto’s? :wink:

1 like

1 like

super mooie mod

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Welkom Tom! Mooi dat je al zelf aan het klussen bent met je horloges en een mooie grail!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom hier Tom.

Ben er zelf niet zo’n fan van, maar hier is nog een keramische Planet Ocean insert voor de SKX te koop:

En dan kun je er meteen een ander glaasje bij in knallen. Als je inspiratie zoekt, kun je hier altijd een kijkje nemen :sunglasses:

2 likes

Zelf heb ik niet te klagen maar je bent hier in goed gezelschap hoor Tom…:smile:

Welkom, welkom!:+1:

2 likes

bedankt han

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier. Succes met het verwerven van een Seamaster 300m!

Welkom Tom👍 en succes met het overtuigen van je wederhelft😜