Graag stel ik mij via deze weg voor en maak ik virtueel kennis met andere horloge liefhebbers.
Ik ben 46 jaar, getrouwd, 2 kids en woonachtig in Zuid-Holland.
Steeds meer plezier haal ik uit horloges.
Ongeveer 10 jaar geleden kocht ik mijn eerste luxe horloge: Rolex gmt 2. Ik heb dat horloge uiteindelijk van de hand gedaan omdat ik me er niet meer prettig bij voelde het elke dag overal te dragen. Blijft een prachtig horloge natuurlijk! En wie weet begint het ooit weer te kriebelen.
In plaats van 1 horloge elke dag te dragen ben ik overgegaan op het opbouwen van een (kleine) collectie. Ik merk dat ik de afwisseling van iets anders kunnen dragen enorm leuk vind.
Ben nu al enorm blij met wat ik heb en let’s see wat er in de toekomst eventueel nog bij kan komen. Zo heb ik o.a een Tudor en Omega.
Het is mij nog niet gelukt hier foto’s toe te voegen. Wellicht een kwestie van rechten?
Welkom Timpie !! Je zou wel foto’s moeten kunnen plaatsen. Ik ben zelf nog niet zo lang lid maar kon m’n collectie wel uploaden. in het typveld zie je in de bovenste balk een icoontje met een pijl omhoog. Als je die aanklikt, dan kun je je foto of file selecteren.