Welkom!
Welkom, dat is al een mooie set! Toevallig ook foto’s van de Omega waarover je sprak in je eerste post?
Die is weg voor service (speedmaster reduced). Als die terug is zal ik er een foto van delen. Heb hier op mijn telefoon er geen foto van helaas.
Alleen foto’s van mijn Tudors (flamingo chrono en de ranger) en van de Grand Seiko.
Welkom op het forum!
Toch een oude foto gevonden van toen hij nog op een leren bandje zat. Zit nu weer de stalen band op, vond ik toch wat mooier.
Welkom op het forum Timpie ![]()
Welkom. Veel plezier op het forum.
Welkom!
Welkom op HF Tim. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Complimenten voor je mooie Tudor chrono ![]()
Welkom Tim,veel plezier hier,zwarte platen lijken je dada.
Welkom op het leuke Horlogeforum Tim ![]()

Welkom ![]()
Mooie horloges! Die Flamingo Chrono is een leuke exotische! (Het klopt trouwens dat je in je eerste bericht niet gelijk foto’s kunt uploaden)
Welkom
Welkom!!!

