Kennismaking en meteen een NA

Thanks! Er komen hier zoveel mooie dingen voorbij, denk dat de lege plekken vanzelf gevuld raken.

Thanks!

Bedankt! Ik ben er ook erg blij mee!

Dankjewel, Eerst maar eens kijken hoe de huidige twee bevallen, daarna maar zien of de lege plekken opgevuld moeten worden :wink:

Dankjewel. Ja herkenbaar! Echt leuk en leerzaam om zo een groep enthousiaste liefhebbers bij elkaar te hebben.

Dankjewel. Herkenbaar! Ik had ook een opdrachtgever in die tijd met hetzelfde horloge wat zeker heeft geholpen in het maken van mn keuze.

:smiley:

Groeten terug van achter een laptop in een regenachtig NL.

Thanks! Nee zeker geen enge mensen, in tegendeel zelfs. Ik vond alleen dat ik mezelf eerst zou moeten voorstellen en vond mezelf op moment van registreren ook nog niet echt een horlogeliefhebber, maar door het lezen van dit forum is dat juist veranderd. En nu had ik een goede reden om die eerste post te maken en vanaf nu wat actiever te zijn hier :smiley:

3 likes

Dank voor de reactie Willem. :+1:
Wellicht wist je zelf nog niet dat je al liefhebber was. Gelukkig is het inzicht alsnog gekomen :wink:

1 like

Welkom en wat een superduo!
Ik heb beide horloges ook alleen in andere kleurensamenstelling. Met deze 2 in bezit
heb je eigenlijk geen extra genre/stijl nodig :slight_smile:

2 likes

Mooi verhaal en gefeliciteerd met je nieuwe NA! Begin die Tudor ook steeds interessanter te vinden.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Ha Nice, mooie combo! Ook qua kleurencombinatie. Die bronzen 58 heeft ook nog even op mijn wishlist gestaan maar was wat bang geworden voor de patina. Maar nu ik dit zo zie is dit toch wel erg mooi!

1 like

1 like

Welkom en wat een knaller(s)! BB58 blijft een topper, heel veel plezier ervan :star_struck:

1 like

Alsnog welkom bij de club Willen.

1 like

Welkom Willem!:+1:
Mooie horloges😍

1 like

Welkom. En een mooi setje :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Willem.
Zo’n horlogedoos kopen is natuurlijk wel de goden verzoeken hé.
Al die vakjes zijn natuurlijk niet gemaakt om leeg te blijven.

1 like

Heel mooi duo!
Geniet er vooral van!

1 like

Mooi duo hoor!
Veel plezier ermee, en nog genoeg plek in de kist zie ik :ok_hand::ok_hand:

1 like

Prachtig duo en welkom bij de club.

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom Willem, mooi setje :wink: