Thanks! Er komen hier zoveel mooie dingen voorbij, denk dat de lege plekken vanzelf gevuld raken.
Thanks!
Thanks
Bedankt! Ik ben er ook erg blij mee!
Dankjewel, Eerst maar eens kijken hoe de huidige twee bevallen, daarna maar zien of de lege plekken opgevuld moeten worden
Dankjewel. Ja herkenbaar! Echt leuk en leerzaam om zo een groep enthousiaste liefhebbers bij elkaar te hebben.
Dankjewel. Herkenbaar! Ik had ook een opdrachtgever in die tijd met hetzelfde horloge wat zeker heeft geholpen in het maken van mn keuze.
Groeten terug van achter een laptop in een regenachtig NL.
Thanks! Nee zeker geen enge mensen, in tegendeel zelfs. Ik vond alleen dat ik mezelf eerst zou moeten voorstellen en vond mezelf op moment van registreren ook nog niet echt een horlogeliefhebber, maar door het lezen van dit forum is dat juist veranderd. En nu had ik een goede reden om die eerste post te maken en vanaf nu wat actiever te zijn hier
Welkom en wat een superduo!
Ik heb beide horloges ook alleen in andere kleurensamenstelling. Met deze 2 in bezit
heb je eigenlijk geen extra genre/stijl nodig
Ha Nice, mooie combo! Ook qua kleurencombinatie. Die bronzen 58 heeft ook nog even op mijn wishlist gestaan maar was wat bang geworden voor de patina. Maar nu ik dit zo zie is dit toch wel erg mooi!