Kennismaking + NA

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom op HF!

1 like

welkom-home

1 like

Cool, gefeliciteerd

1 like

Welkom :four_leaf_clover::fire:

1 like

Hey, MK! Welkom op HF! En je bent lekker bezig, op horlogegebied!

is een heel gemiddelde polsmaat. Dit bleek uit een poll, hier op HF, enige tijd geleden.
Neemt verder niet weg dat

gewoon een mooie maat zijn. Ik hou er ook wel van. Maar ben, met dezelfde polsmaat als jij, niet bang om, in sommige gevallen, t/m zo’n 42mm te dragen, zoals mijn Omega Seamaster en Heuer Autavia. Groter vind ik dan weer niet mooi.

Dat gezegd hebbende. Ik vind de BB54 eigenlijk wel de leukste Tudor, uit de huidige lijn. Heb 'm ook gepast, een tijdje geleden. En ik vind 'm zelf zeker niet (te) klein dragen, voor 37mm.

Aangezien jij wel lijkt te houden van niet al te grote duikers, heb ik ook wel 'n tip voor je eerste (semi-)vintage horloge. De iconische (TAG) Heuer 1000, uit de jaren '80, zou je eens naar kunnen kijken.
Heuer Professional 1000 Series Heuer Tag Heuer 1000 Steel Quartz 2404683
Nu nog best wel betaalbaar. B&O Watches is een heel betrouwbare handelaar, met veel kennis van dit model, waar je eens zou moeten kijken dan.

Maar er staat er ook een in het blauwe (verkoop)gedeelte, hier op HF.

Veel plezier met de horlogehobby, verder!

2 likes

Van harte welkom hier! De Tudor is wel een knaller, mooie aanwinst!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, emka! Ik zie dat je ook al hopeloos verloren bent. Welkom bij deze verslaafdenclub.

1 like

Welkom! Je het inmiddels een leuke collectie opgebouwd. En ik weet stiekem dat je alweer een NA hebt, haha. Ik zie je topic daarover wel verschijnen :sweat_smile: :wink:

1 like

Staat je goed die BB54!

1 like

Welkom,geniet ervan.

1 like

Welkom en gefeliciteerd met je supermooie Tudor! Ik heb een polsomtrek van 18 cm en zit zelf aan een duikhorloge te denken tussen de 36 en 42mm. Deze 37mm past je perfect!

1 like

Welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom. Eigenlijk ben je klaar nu, maar je zult zien dat je over een jaar er nog wat horloges bij hebt.

1 like

Welkom, veel plezier hier gewenst!

1 like

Hartstikke bedankt!

Bedankt voor alle berichtjes!

1 like

Welkom hiero,
Ik hoop dat de invicta toch nog wat draagtijd krijgt nu je de bb hebt.
Die staat je werkelijk subliem.
Veel plezier op je horlogereis!

1 like

Welkom!!!

1 like