Kennismaking

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort horloges aan het verzamelen nadat ik een horloge van mijn vader heb gekregen. Zelf heb ik altijd een G-shock gedragen. Goed horloge als mijn daily beater! En betaalbaar!

Half jaar geleden, een Longine 36mm 14krt automatic gekregen van mijn vader uit 1977. Hij loopt nog steeds! Ik denk alleen wel dat ie toe is aan een servicebeurt. Sinds toen, is mijn interesse voor horloges alleen maar nog meer geworden.

Watchbox gekocht en ben sindsdien horloges aan het verzamelen. In 6 maanden tijd is mijn collectie van 2 uitgebreid naar 5 horloges. Collectie vergroot met een paar Seikos.

Ik merk dat ik mezelf wel moet inhouden omdat ik alleen maar meer wil in mijn collectie! Begint als een verslaving te werken??

Be safe in deze gekke tijd!

23 likes

Over een jaar heb je rugpijn van het bukken in de supermarkt. :money_with_wings:

6 likes

Ik kan alleen melden dat ik niet durf te melden hoeveel horloges ik heb.

1 like

Welkom Terence. Gooi er maar wat foto’s in!

Welkom en dat begint al goed!
Vooral lekker veel lezen en genieten van wat er allemaal voorbij komt. Je wil natuurlijk wel verslaafd blijven. :+1:

1 like

Bedankt voor de reacties! Ik heb geen bijzondere collectie hoor maar ik zal wel wat fotos plaatsen van een paar horloges die ik bezit.

Ik zit nu al naar mijn eerste luxury watch te kijken. Welke was jouw eerste luxury watch??

1 like

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Als het zo doorgaat moet ik wel meer passieve inkomsten gaan creeeren…

1 like

Welkom op ons mooie forum.

Of kwaliteit boven kwantiteit kiezen. Uiteindelijk wordt je daar blijer van dan van uit blijven breiden, believe me. Of dat nou Pateks zijn van 60 rug of vintage Seiko parels, dat bepaal je zelf.

Heb je een foto van de Longines?

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Wat zeg je nou? :roll_eyes:

Het mooiste is als je elke dag van het jaar een ander horloge kan dragen, believe me. :grin:

Als het meuk is pas ik daarvoor. Liever een parel die ik

…kan dragen.

https://www.instagram.com/p/B-mwINKnOkY/?igshid=enixalwjvut4

Maar to each his own. :v:t2:

7 likes

hier is de Longine uit 1977 automatic met een lederen nato strap

11 likes

Hij is wel echt gaaf, heb er nog naar zitten kijken maar durfde de trekker niet over te halen :slight_smile:

1 like

Ja, inderdaad! Wil zelf ook wat goede kwaliteits horloges bezitten! Mooie AP!

1 like

Tijd voor een onderhoud, de S valt er steeds af.

LongineS ipv

quote=“W4tchmaniac, post:14, topic:258083”]
de Longine
[/quote]

De trekker? Deze heeft niet te koop gestaan. Of heb je het over de 4100 van Jaspertje?

Mooi! Maar daar moet echt een deftige band op. Zoiets als Molequin of Bulang!

Meerdere goedkopere horloges, ja. Meuk is weer een ander uiterste. Gelukkig beleven we onze hobby allemaal op een andere manier. Ik kan vreselijk genieten van al jullie moois. :watch:

1 like