Kennismaking

Hallo allemaal,

Ik ben verheugd om me aan te sluiten bij dit horlogeforum en deel uit te maken van deze gepassioneerde gemeenschap. Ik ben omzi en ben al zo lang als ik me kan herinneren gefascineerd door de wereld van horloges. Van de ingewikkelde mechanische uurwerken tot de elegante ontwerpen, horloges hebben me altijd geboeid.

Hoewel ik geen professionele ervaring heb in de horloge-industrie, heeft mijn liefde voor horloges me geleid op een ontdekkingsreis en leertraject.

Ik ben geïnteresseerd in alle soorten horloges, maar de voorkeur gaat naar Swiss Made horloges uiteraard :smiley:. Ik vind het geweldig om verborgen juweeltjes te ontdekken en mijn inzichten te delen met mede-enthousiastelingen.

Ik kijk ernaar uit om deel te nemen aan doordachte discussies, te leren van ervaren leden en mijn eigen ervaringen en ontdekkingen te delen. Vragen en aanbevelingen zijn altijd welkom. Laten we onze gedeelde passie voor horloges vieren en bijdragen aan de levendige gemeenschap hier!

Hartelijke groeten,
omzi

39 likes

Mijn beste,

Omzi, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Omzi :partying_face:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom bij de club Omzi.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :+1:!

1 like

Welkom bij de club, en een foto kunnen we waarderen van de horloges die je al in bezit hebt.

2 likes

Welkom emot-tiphat

1 like

In Japan kunnen ze ook wel wat. :grinning:

Welkom op dit forum, heb je al een collectie? Plaats dan wat foto’s.

2 likes

Welkom!

1 like

Van harte welkom Omzi, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Welkom op het horlogeforum, veel lees en kijkplezier op het horlogeforum!!:watch:

1 like

Welkom op het forum, Omzi! :+1:

1 like

Eensch! :beers:

1 like

Welkom Omzi :facepunch:

1 like

Welkom😎

1 like

@omzi, hartelijk welkom op dit mooie horlogeforum.

1 like

Welkom Omzi :grinning::+1:

1 like