Zag op Ebay het volgende.
…Nu jullie reacties 
Zag op Ebay het volgende.
…Nu jullie reacties 
Ik zal mijn pas gekochte boek: “omega, a journey through time” eens doorbladeren.
Afgezien van de glazen bodem, die door een gebruiker erop gezet kan zijn, hoeft m.i. dit horloge geen fake te zijn.
Hij lijkt wel op de Omega Seamaster 120 die hier op de horlogemarkt wordt aangeboden. Voor zover ik kan beoordelen: echt.
De prijs zal nog wel een beetje omhoog gaan 
Groet, Matthijs
Volgens mij is de kast incl bezel niet origineel. Ik kan het mis hebben maar dit lijkt een frankenwatch.
De wijzerplaat lijkt idd op die van de seamaster 120, maar ook weer niet, de SM 120 heeft geen opgelgde “omega” tekst en de markers zien er anders uit.
De bezel klopt idd niet bij dit model.
En de achterdeksel is m.i. niet origineel.
Het lijkt er idd op dat dit een bij elkaar “geraapt” zooitje is, maar ik kan het mis hebben.
Maar goed het uurwerk ziet er wel origineel uit, en de gesp, en de doos, dat kan nog iets waard zijn 
Groet,
Martin
precies wat ik dacht. Ind kan nog wat waard zijn maar hij staat nu al op 251 euro met nog 6 dagen te gaan. Wat een gezeik weer.
Ik heb eens gebladerd in dat prachtige mooie omega boek van mij.
Dit horloge lijkt mij inderdaad een allergaartje. Misschien interessant voor een uurwerkmaker voor onderdelen, maar voor deze prijs al niet meer. Ik kan de dail wel vinden, de bezel ook, de kast ook, maar niet bij elkaar.
Ik heb eens gebladerd in dat prachtige mooie omega
boek van mij.Dit horloge lijkt mij inderdaad een allergaartje.
Misschien interessant voor een uurwerkmaker voor
onderdelen, maar voor deze prijs al niet meer. Ik
kan de dail wel vinden, de bezel ook, de kast ook,
maar niet bij elkaar.
Hm… Ik had juist gedacht dat (in ieder geval) de bezel-inlay niet correct was. Nep dus eigenlijk…
Als ik wat kritischer kijk, denk ik dat je gelijk heb. I stand corrected zullen we maar zeggen.
Ik dacht dat dit een bezel was zoals die zit op een seamaster 120, maar als ik goed kijk, lopen de markeringen op de bezel door tot het cijfer 20, en niet tot de 15 markering. Bovendien heeft deze nog een parel ook.
Ik heb me voorgenomen om me alleen nog op omega en vintage te richten. De rest wil ik gaan verkopen. Ik moet wel leren om beter op te letten. 

Daarbij vind ik het maar een mager uitziend kroontje voor een “duiker”…
Het ingebouwde cal . 552 zal wel een “slopertje” zijn geweest
Precies. Ook geen Foto’s van de kroon. Ik zou er iig niet op
Bieden…
De bezel leek me meteen niet kloppend met de rest.
Het gaat richting de Fifty Fathoms qua looks met deze bezel…
Ben niet helemaal overtuigd van mijn gelijk hoor, maar het was wel mijn eerste ingeving 
Gelukkig zwerven er mensen met meer verstand van zaken rond op dit forum. Mijn excuses voor mijn eerste - ongeoefende - kijk op dit horloge! 
Mea culpa
Matthijs
Ben niet helemaal overtuigd van mijn gelijk hoor,
maar het was wel mijn eerste ingeving
De seamaster 120 is wel met een cal 552 gemaakt, dus dat klopt wel, alleen wijzerplaat, bezel en kast kloppen niet. De kroon van de 120 is niet echt een grote hoor, weet ik uit ervaring 
Groet,
Martin