Kent iemand deze uitvoering? (Breitling)

Dag allemaal,

Tijdens het vluchten van de hitte viel mijn oog op deze Breitling Shark. Na ruime tijd speuren op het web kon ik niks vinden over de ‘Marlin Open’ Limited Edition.

Marlin Open ken ik wel maar deze uitvoering op een Breitling zegt mij niks.

Is er iemand die mij hier meer over kan/wilt vertellen?

Ziet er uit als een custom order wijzerplaat, een beetje apart maar komt vaker voor. Zal mogelijk een prijs zijn geweest of voor mensen van de organisatie.

1 like

Als je 100 horloges afneemt kan iedere gek bij breitling zijn logo op een dial zetten.
In hoeverre er dan sprake is van een een “limited edition” daar kun je over discuseren.
Dit is ook waarom er zo veel nieuwere breitlings zijn met logo’s van militaire eenheden.

1 like

Op die manier krijg je heel veel “limited editions” dus…

1 like

Zoals de Domino’s Pizza Air King

2 likes

Alleen is breitling hier (weet ik uit ervaring) heeeeel makkelijk in.

Tijd voor een HFLE Skyracer…

6 likes

Haha, 100 HF leden zullen wel gek genoeg zijn toch…

1 like

Heb het een keer met Hamilton voorgesteld.
Zij hadden toen net een oplage voor de luchtmacht f16 en Apache vliegers gemaakt.
Voor 301sqn was de prijs per horloge schijnbaar een hele symbolische😲

Is echt een reeele optie via breitling, voldoet alleen niet aan de hfle richtlijnen met alleen een andere dial.

weer een ‘limited edition’.

De KNVB had in 2008 een leuke custom Daytona met oranje accenten voor de selectie van het Nederlands elftal. Origineel af fabriek door Rolex geleverd. De geruchten gaan dat dit het laatste custom project ooit was waar Rolex aan mee heeft gewerkt! Maar het was helemaal niet zo raar dat horloge merken wat speciaals deden bij een grote bestelling.

1 like