Ik heb thuis een Lancia automatic liggen, een opwindmechaniek met drie schijven naast elkaar links in het horloge (uu / mm / ss) goldplated (oud en door gebruik afgeschuurd), ik kan er niks over vinden. Wie weet hier meer over ?
Mocht k hem willen verkopen, wat kan ik er dan het best mee doen?
Achterop horloge: waterprotected-shockproof-ever briljant-steel back, antimagnetic.
Op (metalen) band: Americaner DBGM
Staat een onderwerp over in de forumlijst, ik upload ze naar Photobucket en dan kan je in Photobucket een linkje kopieren en dat plak je in je bericht.
Moet je wel even accountje aanmaken bij Photobucket maar dat is zo gebeurt.
Hierbij doe ik mijn poging de foto’s te posten, thanks guys…
Het horloge is al zo’n 15 jaar in mijn bezit, ik heb het zeker de laatste 10 jaar niet gedragen, alle pinnetjes om het bandje vast te zetten zijn eruit, Het horloge draait als het opgewonden wordt, maar niet lang, lijkt me vuil of een veertje is verzwakt ofzo?
Op het bandje zijn tekenen van corrosie (groen) van het dragen, het is nooit vochtig opgeborgen, het goud op de foto’s is flets, in het echt veel feller (suri-goud-kleur) naar aanleding van wie ik het horloge heb gekregen kan het zeer aannemeljk uit Suriname komen.
Ik heb ook eens (flink) lopen googlen maar kan hem echt NERGENS vinden.
Is een zgn jump watch volgens mij , wel behoorlijk aangetast zo te zien.
Deze hoef je niet op te draaien,werkt op beweging en zou moeten werken als je hem heen en weer beweegd , dat heet een automaat.
Ik vind ze niet mooi maar zijn vast verzamelaars voor , schat de waarde op een eurootje of 20-30 afhankelijk van of hij werkt of niet maar is een schatting,ben niet zo thuis in deze horloges.